در حال بارگذاری
مدیرکل راهداری خراسان شمالی خبر داد:

تردد ۶۱ میلیون وسایل نقلیه در راه‌های استان

شماره خبر : 2068 - https://asreatrak.ir/short/VljM5

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی خبر داد: تردد بیش از ۶۱ میلیون و ۵۲۱ هزار وسیله نقلیه در شبکه راه‌های خراسان شمالی طی نیمه نخست سال ثبت شد.

به گزارش «عصر اترک» به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، محمد مشتری گفت: بیش از ۶۱ میلیون و ۵۲۱ هزار خودرو طی ۶ ماه امسال در محورهای مواصلاتی استان تردد کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل دو درصد افزایش دارد.

 وی افزود: در این مدت ۵ میلیون و ۵۷۳ هزار و ۳۴۷ خودرو طی این مدت وارد استان و ۵ میلیون و ۵۰۸ هزار و ۹۰۱ وسیله نقلیه از استان خارج شدند که به ترتیب ۰.۶۷ درصد و ۱.۵۳ درصد کاهش‌یافته است.

 این مسئول اظهار کرد: شیروان - بجنورد و بالعکس با ثبت بیش از ۳ میلیون تردد وسایل نقلیه، پرترددترین محور طی این مدت بوده است.

 مشتری ادامه داد: بر اساس نسبت ترافیک به ظرفیت محور، چمن بی - جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس دارای بیشترین تردد و گراتی - صفی‌آباد و بالعکس، کم ترددترین محور ثبت شد.

 وی محور میامی - گرمه (گرمه) و بالعکس را دارای بیشترین درصد تردد وسایل نقلیه سنگین ذکر کرد و تصریح کرد: محور بجنورد - آشخانه (بیدک) و صفی‌آباد - گراتی دارای بیشترین سرعت متوسط تردد و محور صفی‌آباد - گراتی و بالعکس، جاجرم - امیرآباد (جاجرم) دارای بیشترین درصد تخلف سرعت غیرمجاز است.

 به گفته مشتری، بیشترین درصد تخلف فاصله غیرمجاز در محورهای چمن بید - جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس و چمن بید - آشخانه (چمن بید) و بالعکس ثبت شده است.

انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات