در حال بارگذاری
رئیس حوزه علمیه شهرستان شیروان:

آیت الله رئیسی، سید مظلومان عالم بود

رئیس حوزه علمیه شهرستان شیروان گفت:امروز انسان بسیار عزیزی را از دست دادیم، او سید مظلومان عالم و محرومان بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی عصراترک از شیروان، حجت السلام والمسلمین تقوی در مراسم گرامی داشت شهادت رئیس جمهور اسلامی ایران که صبح امروز در مسجد جامع شیروان برگزار شد، اظهارکرد: خداوند افرادی را که بسیار دوست دارد و عاشق یک نفر شود مانند ائمه اطهار،شهدا، حاج قاسم سلیمانی و اکنون حجت السلام رئیسی را به مقام شهادت می‌رساند.

رئیس حوزه علمیه شیروان گفت: در بعضی روایات نقل شده است که خداوند می‌فرماید هرکسی عاشق من خدا شود، مقدرات الهی آن را در خون خود آغشته می‌بیند.

حجت السلام تقوی در خصوص خصلت‌های بارز رئیس جمهور ایران گفت:سید عزیز ما شهید بسیار والا مقام، ولایتمدار، شجاع و نترس، استکبار ستیز و تمامی کارهای خود را در راه رضای خدا انجام می‌داد و نوکری مردم را می‌کرد.

وی بر اساس سخنی از امام خمینی(ره) اضافه کرد: ایشان فرمودند اگر کسی می‌خواهد به خدا برسد باید به مردم خدمت خالصانه و در برابر آنها متواضع باشد، ما ملت امام زمانیم و مقرب‌ترین افراد کسانی هستند که خدمت به مردم را داشته باشند.

حجت السلام تقوی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی شب و روز را نمی‌شناخت و برای گره گشایی از مشکلات شخصا حضور و پیگیری می‌کردند.

وی ادامه داد: بی‌تابی آسمان مشهد و تاریکی آسمان روز، انگار آمادگی رفتن خادم‌الرضا را داشته و اشک سید مظلومان را ریخته است، ایشان در روز ولادت امام رضا(ع) ریاست کشور را به عهده گرفت و در چنین روزی نیز به شهادت رسید.

رئیس حوزه علمیه شیروان گفت: رئیس جمهور در برابر مظلومان عالم خاضع بود و به همان اندازه در مقابل دشمن و استکبار جهانی ایستاد و نترسید و هیچ موقع دست ذلت به سوی دشمن دراز نکرد.

حجت‌السلام تقوی افزود: وعده الصادق به واسطه مدیریت ایشان که فردی شجاع و نترس بود به انجام رسید و ترس بزرگی بر دل صهیونیست‌ها انداخت زیرا همیشه ذلت و زبوری اسرائیل را به چشم می‌دید.

حجت‌السلام و المسلمین تقوی رئیس حوزه علمیه شیروان در پایان خطاب به روح مطهر شهید حجت‌السلام سید ابراهیم رئیسی گفت: اگر یک لحظه آرامش و آسایش ندیدی و شب و روز را نمی‌شناختی تا گره از مشکلات مردم و محرومان باز کنی اکنون راحت بخواب و این را بدانید که تمام مردم ایران قدردان تک تک زحمات شما هستند و انشاءالله با سیدالشهدا، امام حسین(ع) مهشور شوید.

 

انتهای خبر/سیده معصومه علوی

0 نظر

ارسال نظرات