به گزارش «عصر اترک» به نقل از روابطعمومی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای خراسان شمالی، علی ربانی گفت: ۵۴ هزار و ۶۶ تماس مردمی در نیمه نخست امسال با سامانه گویای ۱۴۱ برقرار شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۸ درصد افزایش را نشان میدهد.
وی افزود: از این میزان، حدود ۵ هزار تماس با اپراتور بوده که ۹ درصد کل تماسها با سامانه ۱۴۱ را شامل میشود.
معاون فنی و راههای روستایی راهداری و حملونقل جادهای خراسان شمالی بیان کرد: بیشترین تماسهای مردمی با سامانه مذکور در خصوص شکایات باری، مشکلات مشاهده شده جادهای و وضعیت جوی بوده است.
ربانی ادامه داد: کاربران جادهای میتوانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از خدماتی مانند وضعیت ترافیکی راهها، وضعیت آبوهوای مسیرها، انسدادها و یا محدودیتهای اعمال شده و ثبت شکایات در حوزه راهها و حملونقل بهرهمند شوند.
انتهای خبر/ رحمانی
0 نظر