در حال بارگذاری
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی عنوان کرد:

ارزیابی روستاهای خراسان شمالی توسط ۲۵ تیم‌ هلال‌احمر

شماره خبر : 1962 - https://asreatrak.ir/short/4Lgqq

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی گفت: از زمان وقوع زمین‌لرزه بامداد امروز تمام ۲۵ تیم امدادی هلال‌احمر خراسان شمالی در وضعیت آماده‌باش کامل قرار دارند و ارزیابی از روستاهای اعلام‌خسارت آغاز شده است.

ابوالفضل محبان در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» در رابطه با آخرین وضعیت زمین‌لرزه در مرکز خراسان شمالی گفت: بامداد امروز چهار زمین‌لرزه متوالی با فاصله‌های نزدیک به‌وقوع پیوست.

وی با اشاره‌به‌اینکه تیم‌های امدادی استان در حالت آماده‌باش کامل هستند، ادامه داد: باتوجه به وقوع زلزله ۵/۲ ریشتری عصر امروز در مرکز خراسان شمالی، تمام تیم‌ها شامل ۲۵ تیم امدادرسانی به صورت میدانی به روستاهای نزدیک کانون زمین‌لرزه اعزام شده‌اند و ارزیابی آغاز شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی گفت: خوشبختانه تاکنون اعلام وضعیت ریزش آوار نداشته‌ایم و چندین مصدوم بوده‌اند که به صورت سرپایی درمان شدند.

محبان گفت: توصیه ما به مردم این است که در نوبه اول بتوانند خونسردی خود را حفظ کنند تا موارد نکات ایمنی مقابله با زلزله را داشته باشند.

وی ابراز داشت: خانواده‌هایی که این امکان را دارند امشب را در فضای باز به‌سر کنند که در صورت وقوع زمین‌لرزه دچار مشکل نشوند.

 

انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات