در حال بارگذاری
مدیرکل جهاد کشاورزی خراسان شمالی خبر داد:

احیای ۵۳ واحد دامی غیرفعال در دولت مردمی

مدیرکل جهاد کشاورزی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم گام‌های خوبی در حوزه جهاد کشاورزی استان برداشته شد، گفت: براین‌اساس ۵۳ واحد دام و طیور غیرفعال، احیا شد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  عصر اترک، محمد محمدزاده پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته جهاد کشاورزی با حضور استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: کشت دانه‌های روغنی و اعمال سیاست‌گذاری درست در قیمت، افزایش ۴۷ درصدی گلخانه‌ها، طرح جهش تولید دیمزارها، تأمین بذر موردنیاز کشاورزان، افزایش تعداد مرغداری‌ها با ۱۷ درصد رشد بخشی از اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم بود.

 وی با اشاره به اینکه به‌زودی قطب تولید مرغ یک‌روزه در کشور را خواهیم شد، ادامه داد: علاوه بر این ۵۳ واحد دام و طیور غیرفعال، احیا شدند و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بدون سود در اختیار دامداران قرار گرفت.

 مدیرکل جهاد کشاورزی خراسان شمالی افزود: ۱۲۴ واحد دارای پروانه بهره‌برداری صنایع فراوری و تبدیلی در استان فعالیت دارد که ۲۵ واحد آن در دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسیده است.

 این مسئول خاطرنشان کرد: در حوزه امور اراضی یک هزار و ۳۶۸ پلاک مشمول رفع تداخلات قرار گرفت به‌طوری‌که ۱۰۰ درصد پلاک‌ها رفع تداخلات شد.

 

 انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات