در حال بارگذاری
رئیس دانشکده انقلاب بجنورد عنوان کرد:

اثبات ولایت‌مداری مردم با حضور میلیونی در نماز

شماره خبر : 2163 - https://asreatrak.ir/short/V0lvX

رئیس دانشکده فنی دخترانه انقلاب بجنورد گفت: حضور حداکثری مردم در نماز جمعه روز گذشته، نشان‌دهنده ولایت‌مداری مردم ایران بود که نشان دادند اگر دشمن بخواهد حمله کند نیز جانمان را فدای این مسیر و حقانیت راه می‌کنیم.

اعظم‌السادات افشین فر در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» در رابطه با حضور مقتدرانه مقام معظم رهبری در نماز جمعه روز گذشته گفت: حضور حضرت آقا در نماز جمعه و مصلی تهران و حضور حداکثری مردم پیام‌های زیادی را به جامعه جهانیان مخابره کرد.

وی با تأکید بر این موضوع که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آن‌چنان از لحاظ پدافند دفاعی قوی است که تهدیدهای پوشالی دنیای استکبار بر ما تأثیری ندارد، افزود: بر این اساس معتقدیم که این تهدیدها از نظر ما پوچ است و نه تنها هیچ اثری ندارد، بلکه اگر دشمن نیتی نیز در سر داشته باشد، با اقتدار نظامی که ایران دارد قطعاً نمی‌تواند به هدف شومش برسد.

رئیس دانشکده فنی دخترانه انقلاب بجنورد خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری ایمان و اعتقاد راسخ دارند که نظام مقدس جمهوری اسلامی را یک نیروی الهی برای تحقق وعده الهی حمایت می‌کند و با ایمان و اعتقاد به این موضوع در این مسیر با قدرت گام بر می‌دارد.

افشین فر ابراز داشت: حضور حداکثری مردم در این حرکت نشان‌دهنده ولایت‌مداری مردم ایران بود که نشان دادند اگر دشمن بخواهد حمله کند نیز جانمان را فدای این مسیر و حقانیت راه می‌کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه معمولاً حکومت‌های مقتدر و با ثبات دست به ترورهای کور شخصیت‌ها، موشک‌باران و بمب باران مناطق مسکونی و نسل‌کشی نمی‌زنند، اضافه کرد: این در حالی است کسانی که در حال از بین رفتن هستند برای اینکه به بقای خود طول زمان بیشتری دهند، دست به اقدامات جنایت‌کارانه می‌زنند.

رئیس دانشکده فنی دخترانه انقلاب بجنورد  یادآور شد: وعده صادق نشان داد که ما به وعده‌های خودمان در زمانی که صلاح بدانیم جامه عمل می‌پوشانیم.

افشین فر تأکید کرد: سبزپوشان سپاه پاسداران ثابت کردند که با اقتدار نظامی و وحدت درونی می‌توان بر دشمن غلبه کرد و گنبد آهنین یک ادعای پوشالی بیشتر نبود و در برابر قدرت اقتدار و نظامی ما چیزی وجود نداشت.

 

مصاحبه از آرزو رحمانی

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات