در حال بارگذاری
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان:

۹۹۷ روستای خراسان‌شمالی برق‌دار شدند

شماره خبر : 969 - https://asreatrak.ir/short/eRlQR

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: تاکنون ۹۹۷ روستا و یک هزار و ۳۷۲ چاه آب برق‌دار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک»، حسن چاهی در جلسه نشست با رابطین مردمی سازی دستگاه‌های اجرایی با تشریح اقدامات صورت گرفته و وضعیت شبکه برق در استان اظهار کرد: ۴۱۴ هزار مشترک برق و بالغ بر ۱۲ هزار کیلومتر طول شبکه در استان وجود دارد و تاکنون ۹۹۷ روستا و یک هزار و ۳۷۲ چاه آب برق دار شده است.

وی افزود: بیش از یک هزار و ۴۳۴مگاوات برق در مجموعه سیکل ترکیبی شیروان تولید می‌شود و علاوه بر آن نیروگاه‌ها و سامانه‌های خورشیدی نیز تولید برق دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی اظهارداشت: در حال حاضر صددرصد شبکه‌های برق استان به کابل خودنگه دار تبدیل شده است و شبکه برق ۳۷۷ روستا اصلاح و بازسازی شد و ۴۰ درصد روستاها در حوزه بازسازی قرار گرفتند.

چاهی تامین برق برای روستای‌های بی‌برق و شهرک‌ها و بازسازی خط انتقال در سطح استان را مورد توجه قرار داد و گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۷ روستای بی‌برق و ۳۱ شهرک روستایی برق دار شد و ۱۳ هزار و ۵۳۶ نفر به مشترکین ما در حوزه روستایی اضافه شدند.

وی اضافه کرد: از سال ۱۴۰۰ تاکنون بیش از ۲۳۸ میلیارد تومان اعتبار در حوزه روستایی و ارائه خدمات بهتر به شهروندان هزینه شده است.

انتهای خبر/دهقانی

0 نظر

ارسال نظرات