در حال بارگذاری
به همت شرکت برق خراسان شمالی؛

معابر روستای گردشگری زوارم شیروان روشن شد

شماره خبر : 968 - https://asreatrak.ir/short/VlzO5

به همت شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی پروژه روشنایی معابر روستای گردشگری زوارم شیروان کمتر از ۱۴ روز به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی؛ مدیرعامل این شرکت در این مراسم گفت: باتوجه‌به این که این روستا یکی از هدف‌های گردشگری و دیدنی برای مردم سایر استان‌ها نیز بوده است، طرح توسعه و تحول در حوزه انرژی با اجرای یک و نیم کیلومتر شبکه روشنایی معابر اجرا در ۱۴ روز متوالی به پایان رسید.

حسن چاهی ادامه داد: برای اجرای این پروژه بیش از ۳۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد که با اجرای آن بیش از یک هزار  ۵۰۰ متر شبکه روشنایی معابر در آن احداث و شب‌های ۶ هزار نفر از اهالی این روستا روشن شد.

وی افزود: هم چنین بیش از ۴۰ اصله پایه شبکه برق در این روستا باهدف بازسازی و اصلاح شبکه، بهسازی شد و این اقدام کمک شایانی به کاهش تلفات و پایداری شبکه برق کرد. 

نماینده مردم شیروان در مراسم افتتاح روشنایی معابر روستای گردشگری زوارم با تحسین از عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان در اجرای موفق این پروژه در موعد مقرر گفت: خوشبختانه عملکرد شرکت توزیع برق در همه استان بسیار درخشان است که ضرورت دارد سایر دستگاه‌ها از برنامه‌های موفق این شرکت الگوبرداری کنند.

بر اساس این گزارش، ۱۵ روز پیش در آئین کلنگ‌زنی پروژه روشنایی معابر روستای گردشگری زوارم شیروان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی قول اجرای آن را داده بود که این امر زودتر موعد مقرر به پایان رسید. 


انتهای خبر/قهرمانی

 

 

0 نظر

ارسال نظرات