در حال بارگذاری
امام جمعه آشخانه:

دنیا به دست صالحان خواهد افتاد

شماره خبر : 1258 - https://asreatrak.ir/short/VbPJy

امام‌جمعه آشخانه گفت: دشمنان انقلاب و نظام بدانند که قدس و همه سرزمین‌های تحت ظلم آمریکا و اروپا، به زودی به دستان مقاومت آزاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد شریعتی‌نژاد امام‌جمعه آشخانه ضمن تکریم شهدای مدافع حرم و شهید اسماعیل هنیه، در خطبه‌های امروز گفت: دشمنان انقلاب و نظام بدانند که قدس و همه سرزمین‌های تحت ظلم آمریکا و اروپا، به زودی به دستان مقاومت آزاد خواهد شد.

وی ادامه داد: به زودی تمام دنیا به دست صالحان خواهد افتاد و در محکمه عدل گسترحضرت مهدی (عج) از تک تک ظالمان و مزدورانشان انتقام میگریم. 

خطیب نماز جمعه با بیان اینکه تقوا ریشه کرامت انسان است فرمود: تکریم با حفظ حریم دین خدا تحقق می‌یابد؛ و رعایت حقوق اجتماعی مومنین یکی از دستورات خداست. 

در ادامه گفت: مهمانداری یکی از حقوق مردم است همانطور که کوفیان سال ۶۱ حق مهمانداری را نقض کردند امروز اسرائیل این حق را نقض کرد و مهمان ما را درخانه به شهادت رساند. 

شریعتی‌نژاد افزود: رهبر جهان اسلام بر پیکر پاک شهید اسماعیل هنیه نماز خواند و ملت قدرشناس ایران با حضور برای تشییع و نماز و وداع با او مهمان نوازی را به اوج مهر و محبت رساندند.

امام جمعه در پایان خاطرنشان کرد: ای مهمان عزیز به تو اطمینان می‌دهیم تا دشمن مشترکمان را از سرزمین فلسطین اخراج نکنیم از پای نخواهیم نشست و از شهدای صدر اسلام تا انقلاب و از انقلاب تا ظهور با کمال تواضع تجلیل و تکریم می‌کنیم. 

انتهای خبر/ قربانی

0 نظر

ارسال نظرات