در حال بارگذاری
مدیر بهره‌برداری شرکت گاز خراسان شمالی:

خسارت انفجار منازل ناشی از گاز پرداخت می‌شود

شماره خبر : 1123 - https://asreatrak.ir/short/NBrgp

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز خراسان شمالی گفت: بخشی از خسارت وارد شده از انفجار گاز در منازل مسکونی با تأیید کارشناسان بیمه و آتش‌نشانی پرداخت می‌شود.

 احسان ابهری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» گفت: دررابطه‌با خسارت‌هایی که در بخش خانگی براثر انفجار گاز رخ می‌دهد، بخشی از خسارت توسط شرکت گاز پرداخت می‌شود.

 وی ادامه داد: روند کار به این صورت است که در بخش مشترکان خانگی مبلغ ثابتی بابت حوادث و انفجار کسر می‌شود و  شرکت ملی گاز به‌صورت مستقیم با بیمه قرارداد منعقد می‌کند.

 مدیر بهره‌برداری شرکت گاز خراسان شمالی اضافه کرد: طبق توافق‌نامه شرکت گاز و بیمه، در شرایط انفجار با گاز، خسارت مالی و جانی قابل‌پرداخت است.

 ابهری گفت: براین‌اساس که بازدید از منازل آسیب‌دیده توسط کارشناسان آتش‌نشانی و بیمه انجام و بر اساس خسارت وارد شده مبلغ بیمه برای صاحب‌خانه واریز می‌شود.

 وی خاطرنشان کرد: نکته قابل‌توجه این است که تمام ساختمان‌هایی که در روند یک انفجار آسیب می‌بینند بازدید و مبلغ خسارت برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

 ابهری گفت: همچنین برای فردی که با گازگرفتگی و یا انفجار جانشان را از دست دهند، تا سقف ۱۴۰ میلیون تومان به خانواده متوفی خسارت پرداخت و در صورت قطع عضو و یا جراحت این مبلغ متفاوت خواهد بود.

 

 مصاحبه از آرزو رحمانی

 انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات