در حال بارگذاری
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌شمالی اعلام کرد:

خدمت‌رسانی ۲۷۰ داوطلب خراسان‌شمالی به زائران رضوی

شماره خبر : 1729 - https://asreatrak.ir/short/V1o8p

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌شمالی گفت: ۲۷۰ نفر در قالب ۱۴ تیم از اعضای هلال‌احمر استان در مسیرهای مختلف استقرار دارند تا به زائران پیاده امام رضا (ع) خدمت‌رسانی کنند.

ابوالفضل محبان در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» در مورد طرح همسفران خورشید، اظهار کرد: ۲۷۰ نفر در قالب ۱۴ تیم از اعضای هلال‌احمر استان در مسیرهای مختلف استقرار دارند تا به زائران پیاده امام رضا (ع) خدمت‌رسانی کنند.

وی با بیان اینکه این تیم‌ها خدمات پیرا پزشکی به زائران ارائه می‌دهند، افزود: داوطلبان هلال احمر در چهار شهرستان اسفراین، شیروان، فاروج و بجنورد به زائران پیاده امام رضا (ع) خدمت‌رسانی می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در مورد تاریخ اتمام خدمت‌رسانی داوطلبان طرح همسفران خورشید، گفت: خدمت‌رسانی این تیم‌ها به زائران پیاده تا پنج‌شنبه، ۱۵ شهریورماه ادامه دارد.

محبان در مورد طرح قدم به قدم در مسیر بهشت که در مشهد ایجاد شده است، توضیح داد: هم اکنون ۸۰ نفر از اعضای داوطلب هلال‌احمر استان که ۴۰ خانم و مابقی آقا هستند  در مشهد مقدس حضور دارند و به زائرانی که کم توان هستند خدمت رسانی می کنند و با ویلچردر حرم مظهر آنان را جابه‌جا می‌کنند. 

گفتنی است، طرح قدم به قدم تا مسیر بهشت با حضور ۳ هزار نفر از اعضا جوانان جمعیت هلال کشور در مشهد مقدس جهت ارائه خدمات با ویلچر به زائران امام رضا(ع) در روزهای پایانی ماه صفر انجام می‌شود.

انتهای خبر/د

0 نظر

ارسال نظرات