در حال بارگذاری
نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی:

حضور هدفمند در فضای مجازی ضروری است

شماره خبر : 1076 - https://asreatrak.ir/short/4XBOA

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی گفت: با توجه به اثرگذاری بر ذهن کودکان و نوجوانان، حضور هدفمند در فضای مجازی ضروری است.

 به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک»، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در آئین رونمایی از پوستر جشنواره ملی نارا «نوجوان امروز، رسانه آینده» که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: بخش عمده‌ای از فرایند جهت‌دهی به افکار عمومی در فضای مجازی رخ می‌دهد که توجه به صحت مطالب منتشرشده و پاسخگویی و مسئولیت‌پذیری در قبال محتوای نشریافته از سوی فعالان رسانه‌ای لازم و ضروری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری افزود: با توجه به اثرگذاری بر ذهن کودکان و نوجوانان، حضور هدفمند در فضای مجازی ضروری است.  

وی ادامه داد: فعالان رسانه‌ای در قبال مطالب منتشره در فضای مجازی مسئولیت دارند.

بیشترین کاربران فضای مجازی از قشر نوجوانان و جوانان هستند

 دبیر جشنواره نارا با بیان اینکه در حال حاضر بیشترین کاربران فضای مجازی از قشر نوجوانان و جوانان هستند، گفت: جشنواره نارا در سه قالب ویدیو کست، موشن گرافی و انیمیشن با محوریت کلی ایران برگزار میشود و با توجه به اهمیت نحوه انتشار آثار، از مجموع ۱۰۰ امتیاز پی‌ببینی شده، ۵۰ امتیاز به کیفیت اثر و ۵۰ امتیاز به نحوه بازنشر آن در فضای مجازی اختصاص یافته است.  

مهران فضائلی خاطرنشان کرد: پایان تابستان امسال ۴۰ نفر از منتخبین ملی در دوره سه روزه با محوریت مطالب محتوایی، فنی و انتشار، آثار خود را تولید و عرضه می‌کنند.

انتهای خبر/دهقانی

0 نظر

ارسال نظرات