در حال بارگذاری
رئیس دانشکده فنی دخترانه انقلاب بجنورد:

تکرار اعتماد به غرب، فرصت‌سوزی است

شماره خبر : 1207 - https://asreatrak.ir/short/4ORYp

رئیس دانشکده فنی دخترانه انقلاب بجنورد با اشاره به اینکه نتیجه اعتماد به غرب بارها باعث خسارت به کشور شده، گفت: اگر پزشکیان بخواهد راه‌های رفته را طی و مسیر را تکرار کند، قطعاً فرصت‌های بزرگی از خودش و ملت ایران گرفته است.

 اعظم‌السادات افشین فر در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» گفت: درصورتی‌که مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب پایبندی به فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کارهایشان قرار دهد، باتوجه‌به اینکه رهبری یک کارشناس عالی و متخصص در مسائل حکومت‌داری هستند، می‌تواند گام‌های مثبتی را بردارد.

 وی با اشاره به اینکه پزشکیان در طول تبلیغات انتخاباتی برنامه خاصی را ارائه نکرده‌اند،اظهارکرد: از طرفی در جایگاه‌های مدیریتی کلان در کشور تجربه زیادی ندارد، بنابراین با استفاده از نظرات مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر منویات ایشان می‌تواند اعتماد سایرین را نیز به خود جلب کند.

 رئیس دانشکده فنی دخترانه انقلاب بجنورد با تأکید بر این موضوع که استفاده از نظر متخصصان فارغ از نگاه‌های جناحی برای هر دولت و رئیس‌جمهوری بسیار کارگشا خواهد بود، افزود: افراد نخبه با ایده‌های جدید، عموماً کسانی هستند که تعصب نگاه‌های جناحی ندارند و برای پیشرفت مملکت و آینده ایران حاضر هستند حرکت‌های بزرگی را انجام دهند.

 این مسئول ابراز داشت: رئیس‌جمهور منتخب اگر می‌خواهد در اداره مملکت فرد موفقی باشد، با استفاده از افراد نخبه می‌توانند یکی از بهترین دولت‌ها را در تاریخ ایران به نام خودشان ثبت کنند.

 افشین فر با اشاره به اینکه قطعاً یک مدیر یا رئیس‌جمهور باید بسیار سطحی‌نگر باشد که بخواهد راه‌های رفته‌ای که به شکست‌خورده را دوباره تکرار کند، افزود: باتوجه‌به اینکه یک رئیس‌جمهور زمان زیادی برای اثبات دولت خودش ندارد و چهار سال زمان زیادی محسوب نمی‌شود،  تکرار راه‌های شکست‌خورده و اعتماد به غرب نه‌تنها اکنون و یا بعد از انقلاب، بلکه در زمان قبل از انقلاب نیز در تاریخ ایران اتفاق افتاده و افرادی که به دولت بیگانه، امریکا و اروپا اعتماد کردند، نتیجه بی‌اعتماد را دیده‌اند.

 رئیس دانشکده فنی دخترانه انقلاب بجنورد با اشاره به اینکه به‌طوری‌که قدرت‌هایی که ادعای ابرقدرتی را دارند، می‌خواهند با دولت‌ها بر اساس استثمار برخورد کنند، بیان داشت: اگر پزشکیان بخواهد راه‌های رفته را طی و مسیر را تکرار کند، قطعاً فرصت‌های بزرگی از خودش و ملت ایران گرفته است.

 افشین فر یادآور شد یکی از مهم‌ترین اقدامات قابل‌تقدیر و ماندگار دولت شهید رئیسی مسئله پرداختن به زیرساخت‌های اقتصادی است که شهید جمهور انجام داد، اما مظلوم واقع شد؛ زیرا کار رسانهٔ خوبی برای نمایش این اقدامات انجام نشد و ملت به‌مرور متوجه خواهند شد که این دولت چه اقداماتی داشته است.

 وی ابراز داشت: بهترین کاری که دولت چهاردهم می‌تواند انجام دهد، نپرداختن به مسائل پوپولیستی و تحت‌تأثیر قراردادن مردم با یک سری کارهای نمایشی و عوام‌فریبانه است.

 این مسئول خاطرنشان کرد: براین‌اساس دولت جدید می‌تواند در مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مسیرهایی که دولت سیزدهم آغاز کرده است را ادامه دهد؛ زیرا نتایج بهتری خواهد گرفت و مردم از نتایج این اقدامات بهره‌مند می‌شوند.

 افشین فر اضافه کرد: دولت سیزدهم نشان داد که با ماندگاری و پافشاری بر روی اصول اساسی جمهوری اسلامی و در واقع با اعتماد و  ارتباط درست با کشورهای جهان می‌شود سیاست خارجی را اداره کرد.

 وی گفت: بنابراین لازم نیست برای ارتباط با سایر کشورها از اصول کشور عقب‌نشینی کنیم، زیرا دولت شهید رئیسی راه‌های جدیدی برای ارتباط با سایر کشورها باز کرد و نشان داد که در سایه سیاست خارجی می‌توان اقتصاد برون‌مرزی خوبی را داشت، همچنین راه‌های انجام صادرات و تجارت با کشورهای دیگر را می‌توان ایجاد کرد.

 رئیس دانشکده فنی دخترانه انقلاب بجنورد اضافه کرد: دولت شهید جمهور با تمام قوا بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر به‌موازات کار و تلاش در درون، در خارج از مرزها هم گام برداشت تا بتواند عقب‌ماندگی دولت‌های قبل را جبران کند.

 افشین فر ابراز داشت: بنابراین حیف است تجربه‌های خوب و زحمت کنار گذاشته شود و از راه‌های اشتباه که قبلاً طی شده بود، استفاده کنیم.

 

 مصاحبه از آرزو رحمانی

 انتهای خبر/

 

0 نظر

ارسال نظرات