در حال بارگذاری
فرمانده انتظامی شهرستان شیروان:

توقیف ۱۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف در شیروان

شماره خبر : 1251 - https://asreatrak.ir/short/V5aw6

فرمانده انتظامی شیروان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد امنیت محله محور در پارک‌ها و معابر عمومی و توقیف ۱۲ دستگاه موتور سیکلت متخلف خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک به نقل از پایگاه خبری پلیس، مجید یگانه پور اظهار کرد: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و مطالبات مردمی در برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح ضربتی امنیت محله محور با هدف برخورد با راکبان موتورسیکلت‌های مزاحم و متخلف در پارک‌ها، معابر عمومی شهرستان شیروان با حضور چند اکیپ از پلیس‌های تخصصی به مرحله اجرا در آمد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در اجرای این طرح مأموران موفق به توقیف و اعمال قانون ۱۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم شدند، افزود: اجرای این طرح، رضایتمندی شهروندان را به دنبال داشته است و با هدف ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با متخلفان همچنان ادامه و در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

یگانه‌پور با اشاره به اینکه موتورسیکلت‌های متخلف به پارکینگ انتقال داده شدند، تصریح کرد: پلیس با قدرت در مقابل هرگونه بی نظمی و هنجارشکنی خواهد ایستاد و با توجه به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است از مردم عزیز انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات