در حال بارگذاری
امام‌جمعه شهرستان رازوجرگلان:

ترور شهید هنیه نشان درماندگی رژیم نامشروع است

شماره خبر : 1260 - https://asreatrak.ir/short/eGk8v

امام جمعه شهر راز گفت: شهید اسماعیل هنیه عاشق شهادت و دفاع از آرمان‌های اسلام ناب محمدی بوده است

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک در شهرستان رازوجرگلان، حجت‌الاسلام حسین نادعلی زاده در آئین عبادی و سیاسی نمازجمعه گفت: شهید اسماعیل هنیه عاشق شهادت و دفاع از آرمان‌های اسلام ناب محمدی بوده است و در برابر جریان باطل و دفاع از ملت مظلوم فلسطین و آزادی قبله اول مسلمانان زمان و مکان نمی‌شناخت و مزد مجاهدت را از خداوند متعال گرفت.

 
 خطیب نمازجمعه شهر راز در ادامه با بیان اینکه ترور شهید هنیه نشان از آشفتگی و درماندگی رژیم نامشروع صهیونیستی برای غرق‌نشدن است، گفت: این تازه شروع و ان‌شاءالله پایان این غده سرطانی است.
نادعلی زاده بیان کرد: شهادت فرمانده جبهه مقاومت توسط استکبار جهانی و صهیونیزم بین‌الملل تقابل جبهه حق با باطل است و در راه مقابله با باطل و کفر و نفاق در هر کجا باید با جان و آبرو همچون شهیدان دفاع کرد.

 وی با بیان اینکه ترور و شهادت اسماعیل هنیه نشانه درندگی رژیمی است که به مقررات بین‌المللی نیز پایبند نیست، تصریح کرد: قطعاً رژیم جنایت‌کار پاسخ پشیمان‌کننده دریافت خواهد کرد و خون این شهید، نابودی رژیم غاصب و جنایت‌کار را تسریع خواهد کرد.

 نادعلی زاده در پایان با اشاره به‌روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی و با بیان اینکه از منظر اسلام، انسان کریم است و کرامت دارد و حق حیات بالاترین حق هر انسانی بوده و لذا کشتن هر انسان بی‌گناه چه مسلمان باشد یا غیرمسلمان گناه بزرگی است، گفت: بمباران اتمی هیروشیما توسط آمریکا با ۱۶۰ هزار کشته و مجروح و جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در غزه با حدود ۴۰ هزار شهید و بیش از ۹۰ هزار مجروح، نمونه‌ای از کارنامه سیاه استکبار جهانی علیه بشریت است.

انتهای خبر/ ادبی

0 نظر

ارسال نظرات