در حال بارگذاری
امام‌جمعه آشخانه:

تبعیت از ولی‌فقیه یک فریضه واجب است

شماره خبر : 1671 - https://asreatrak.ir/short/VmBok

امام‌جمعه آشخانه گفت: ‌ امروز تبعیت از ولی‌فقیه و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری برای رسیدن به اهداف بلند حکومت صالحان در سراسر جهان بر آحاد امت انقلابی و اسلامی یک فریضه واجب است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک»، حجت‌الاسلام محمدجواد شریعتی نژاد امروز در خطبه‌های نمازجمعه آشخانه در مسجد جامع این شهر گفت: برای تحقق حکومت عدالت‌گستر حضرت مهدی(عج) همه امت اسلامی از زن و مرد، پیر و جوان باهمت انقلابی باید پای‌کار ولایت‌فقیه با جان‌ودل فداکاری کنند. 

وی بیان کرد: هر یک از آحاد مسئولین باید نقش خودشان را بشناسند و مجری خوبی برای برنامه‌های اسلام باشند. 

امام‌جمعه گفت:هر یک از مردم باید بهترین نقش را در تحقق جامعه اسلامی ایفا کنند زیرا امروز مردم دنیا به بصیرت و آگاهی ملت ایران بسیار محتاج‌اند که ما باید پاسخ مثبت به این نیاز مردم دنیا بدهیم.

وی ضمن عرض تسلیت و تعزیت رحلت پیامبر اسلام و شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) فرمود: انقلاب ایران از مظاهر مکمل دولت نوبنیاد اسلام است که به دست حضرت محمد(ص) در مدینه تأسیس شد که در مدت ۲۳ سال ارتباط مستقیم از خدا به مردم تمام دستورات دین اسلام را اعلام کرد. 

 خطیب جمعه آشخانه گفت: در ادامه همان دولت نبوی و راه مستقیم، انقلاب ایران به وجود آمد که امت اسلام مسیر و راه دین را فراموش نکنند تا به دام اسلام آمریکایی و صهیونیست‌های جنایت‌کار نیفتند.

انتهای خبر/ ق

0 نظر

ارسال نظرات