در حال بارگذاری
سرپرست کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد:

برپایی ۵۰۰ کلاس تابستانی در مساجد خراسان شمالی

شماره خبر : 1205 - https://asreatrak.ir/short/V7og6

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی از ثبت بیش از ۵۰۰ کلاس تابستانی توسط این کانون‌ها در سامانه بچه‌های مسجد خبر داد و گفت: ۱۰ تیرماه آخرین‌مهلت ثبت‌نام است.

به گزارش «عصر اترک» به نقل از روابط‌عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، تقی صادقی گفت: فعالیت‌های تابستان کانون‌ها از اوایل تیرماه در قالب دومین دوره طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» آغاز شده است.

وی گفت: تاکنون ۵۲۵ کلاس تابستانی در سامانه بچه‌های مسجد ثبت شده است. 

 سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی اضافه کرد: این کلاس‌ها در قالب سه شبستان فرهنگ و هنر و نوآوری با ۱۲ رواق زیر مجموعه شامل نور، قلم، کتاب، رسانه، فیلم، نمایش، سرود، کارآفرینی، فناوری، ترنج، دانش و همدلی طراحی و در مساجد نقاط مختلف استان، هم اکنون در حال برگزاری است.

صادقی با عنوان اینکه مهلت ثبت اولیه کلاس‌های تابستانی در سامانه بچه‌های مسجد به‌زودی پایان پیدا می‌کند، اعلام کرد: مدیران و رابطان کانون‌ها تا ۱۰ مردادماه جاری فرصت دارند تا با ورود به ناحیه کاربری کانون در این سامانه و انتخاب گزینه «ثبت برنامه‌های تابستانی» در بخش مدیریت کانون فعالیت‌های برنامه‌ریزی‌شده خود را در قالب این کلاس‌ها ثبت کنند.

وی افزود: در تکمیل فرم ثبت کلاس تابستانی کانون، می‌بایست کلاس‌های فوق به‌صورت تفکیکی و در رده سنی مختلف انجام گیرد، زمان شروع کلاس‌ها نیز یک روز پس از تاریخ ثبت فرم قید و ذخیره شود. 

صادقی خاطرنشان کرد: سال گذشته و در اولین دوره اجرای طرح ملی «مسجد، کانون نشاط»، ۱۰ کانون فرهنگی هنری مسجد این استان، جزء برترین‌ها و فعالین این طرح در سطح کشور شناخته شدند که مورد حمایت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور قرار گرفتند و تقدیر شدند.

انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات