در حال بارگذاری
خطیب جمعه جاجرم:

اسلام دین اصلی مردم ایران است

شماره خبر : 1841 - https://asreatrak.ir/short/Vbrz0

خطیب جمعه جاجرم گفت: اسلام دین اصلی مردم ایران است، در زمان پهلوی می‌خواستند که دین مردم را بهایی کنند که موفق نشدند.

به گزارش پایگاه‌خبری‌جاجرم، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی هوشمندنژاد در خطبه این هفته گفت: انسان باتقوا مسیر حرکتش هموارتر می‌شود، موانع با صبرِ اهل تقوا به راحتی برطرف می‌شود، خدا به اهل تقوا عنایت می‌کند که با سلامتی و شوکت از موانع عبور کنند.

خطیب جمعه با بیان این مطلب که خداوند انسان باتقوا را رها نمی‌کند، افزود: پس به کرّات در قرآن و به ویژه در کلام مولای متقیان حضرت علی (ع) توصیه به تقوا شده است.

وی عنوان کرد: مشکلات، زخم‌ها و دردهایی در کشور وجود دارد بخصوص در عرصه اقتصادی که دشمن روی این مسئله فشار سنگین اعمال می‌کند و مانع بهبود این زخم‌ها می‌شود.

هوشمندنژاد گفت: یکی از دلایل این زخم‌ها عدم مراجعه مسئولین به کارشناسان مؤمن و متعهد است.

وی مطرح کرد: انسان‌های حسود، بخیل و اهل دروغ به ما کارشناسیِ درست نمی‌دهند، در روایت است که از همنشینی با کذّاب بپرهیزید.

خطیب نماز جمعه عنوان کرد: رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با دولت چهاردهم اشاره کردند که دولت دکتر پزشکیان که در زمان تبلیغات ریاست جمهوری روی نظرات کارشناسان مانور می‌دادند، باید کارشناسانی انتخاب کنند که، مؤمن_متعهد و دلسوز برای کشور باشند.

وی افزود: حضرت آقا فرمودند اگر شما بتوانید ۱۰۰جوان مؤمن و متعهدانقلابی را به دولت بیاورید و در پایان کار دولت، ۱۰۰مدیر زبده به جامعه تحویل دهید کار بسیار مهمی انجام داده‌اید.

امام جمعه جاجرم گفت: امیدواریم رئیس جمهور در همین ابتدای کار به مسأله رجوع به کارشناسان مؤمن و متعهد انقلابی و تربیت ۱۰۰نیروی جوان انقلابی جامه عمل بپوشانند.

امام جمعه جاجرم با بیان این مطلب که ایران شاهراه اصلی انتقال انرژی است، گفت: همجواری با چین و روسیه یک مسأله مهم است، دشمن قصد تجزیه ایران را دارد تا راحت‌تر به ایران تسلط پیدا کند، از نظر منابع طبیعی پنج تا۱۰ درصد منابع دنیا در ایران است‌. 

وی گفت: اسلام دین اصلی مردم ایران است، در زمان پهلوی می‌خواستند که دین مردم را بهایی کنند که موفق نشدند.

خطیب نماز جمعه بیان داشت: مردم هم پای کار بودند که انقلاب قوی شد، رهبر اگر حسین‌بن‌علی باشد ولی مردم به او لبیک نگویند آن انقلاب قوی نمی‌‌شود.

انتها خبر/م

0 نظر

ارسال نظرات