در حال بارگذاری
امام جمعه بجنورد:

اربعین حسینی زیباترین اجتماع انسانی است

شماره خبر : 1572 - https://asreatrak.ir/short/V0lrO

امام جمعه بجنورد گفت: اربعین بزرگ‌ترین و زیباترین اجتماع انسانی است.

 به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بجنورد با اشاره به اینکه فلسفه حجاب برای نقش‌آفرینی بانوان در جامعه است، گفت: اسلام برای بانوان، محارم آنها و بیگانگان تکالیفی مشخص کرده است.

 وی جاهلیت مدرن امروز را بدتر از جاهلیت زمان پیامبر (ص) دانست و افزود: رسانه‌های غربی به دنبال تبلیغ بی‌حجابی و ترویج آن در تمامی ملت‌ها به‌خصوص جامعه اسلامی هستند.

 امام‌جمعه بجنورد تأکید کرد: رعایت حجاب اسلامی و تذکر آن به دیگر افراد وظیفه همه افراد جامعه است که این خود یک جهاد تبیین است.

 وی با اشاره به اینکه اربعین بزرگ‌ترین و زیباترین اجتماع انسانی است، عنوان کرد: شکوه و عظمت امروز اربعین در هیچ زمانی مشاهده نشده و هر سال به تعداد زائرین اضافه می‌شود.

 خطیب نمازجمعه بجنورد تصریح کرد: راهپیمایی اربعین تبلیغ بسیار بزرگی برای مکتب اهل‌بیت (ع) است.

 وی پس از اشاره به فراگیری دین اسلام در دنیا به‌مرورزمان، گفت: اربعین حسینی دنیا را با عاشورا، شیعه و اهل‌بیت (ع) آشنا می‌کند.

 نوری با اشاره به آغاز هفته دولت، عنوان کرد: فلسفه مسئول، خدمت، وقف و حل مشکلات مردم است؛ یک مسئول فقط متعلق به زمان اداری نیست؛ بلکه باید شبانه‌روز دغدغه حل مشکلات و گرفتاری‌های مردم را داشته باشد.

 وی شهید رئیسی را همانند شهید رجایی دانست و بیان داشت: اگر بخواهیم الگویی در اخلاق، مردمی‌بودن و خستگی‌ناپذیری را برای مسئولان معرفی کنیم می‌توانیم شهید رئیسی را عنوان کنیم.

 وی ادامه مسیر دولت شهید رئیسی را برای دولت چهاردهم توصیه کرد و افزود: کابینه دولت جدید هم اکنون از حمایت مقام معظم رهبری، مجلس و مردم برخوردار است؛ بنابراین باید باقدرت خود را وقف کار در کشور کنند.

 انتهای خبر/ی

0 نظر

ارسال نظرات