در حال بارگذاری
تا پایان سال انجام خواهد شد؛

اختصاص تجهیزات ورزشی به ۲۰ روستا خراسان‌شمالی

شماره خبر : 1305 - https://asreatrak.ir/short/NDZzr

سرپرست هیأت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان‌شمالی گفت: قرار است ۲۰ روستا خراسان‌شمالی تا پایان سال از تجهیزات ورزشی بهره‌مند شوند.

مجید اسماعیل زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» با بیان اینکه ۵۰ روستای استان در سه ماهه نخست امسال تجهیز شده‌اند، اظهار کرد: تجهیزات و وسایل ورزشی براساس اولویت ابتدا به روستاهای بجنورد، اسفراین، شیروان، رازوجرگلان ارسال شده و سپس به روستاهای مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و فاروج ارسال می‌شود.

وی افزود: فضاهای غیرفعال مانند سوله‌ و یا انبارهای بلا استفاده نیز در دستور کار قرار دارد که مرمت شوند تا برای جوانان روستاها آماده‌سازی شود.

سرپرست هیأت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان شمالی ادامه داد: خانه‌های ورزش روستایی استان نیز برنامه‌ریزی شده است که طی امسال بر اساس اولویت تجهیز شوند. 

اسماعیل زاده گفت: فضاهای غیرفعال مانند سوله‌ و یا انبارهای بلا استفاده نیز در دستور کار قرار دارد که مرمت شوند تا برای جوانان روستاها اماده سازی شود.

وی با بیان اینکه میزان اعتبارات تخصیصی برای امسال مشخص شده است، افزود: ۲۰ روستای دیگر قرار است تا پایان سال از تجهیزات ورزشی بهره‌مند شوند.

سرپرست هیأت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: دو خانه نشاط با هدف پیشرفت عدالت ورزشی در دو روستای جوشقان اسفراین و سنگسار راز و جرگلان در حال ساخت است.

انتهای خبر/دهقانی

0 نظر

ارسال نظرات