پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۴۶۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۶/۰۷ - ساعت ۱۳:۲۳

افزایش قیمت مرغ در خراسان شمالی/رئیس اتحادیه مرغداران استان: قیمت ها مناسب است

رئيس اتحاديه صنف لبنيات فروشان و مرغ فروشان خراسان شمالی از افزایش یک هزار تومانی قیمت مرغ نسبت به هفته قبل خبر داد و گفت: هم اکنون مرغ به قیمت 7 هزار تومان در مراکز خرده فروشی عرضه می شود.
افزایش قیمت مرغ در خراسان شمالی/رئیس اتحادیه مرغداران استان: قیمت ها مناسب است,قیمت مرغ+ کاهش عرضه+ افزایش تقاضا+ اترک نیوز
 حسین قاسم زاده، رئيس اتحاديه صنف لبنيات فروشان و مرغ فروشان در گفتگو با خبرنگار اترک نیوز افزایش یکباره قیمت مرغ را مربوط به افزایش تقاضا و کاهش عرضه دانست.
قاسم زاده افزایش مسافرت ها و افزایش مجالس عروسی را از عوامل افزایش تقاضا در استان عنوان کرد و گفت: این عوامل باعث افزایش قیمت مرغ در سراسر کشور شده است. 
وی دیگر علت افزایش قیمت مرغ را محدود شدن عرضه مرغ عنوان کرد و افزود: مازاد تولید مقداری کاهش یافته به همین دلیل افزایش قیمت داشته ایم.
 قاسم زاده افزایش قیمت تمام شده عوامل تولید گوشت مرغ را برافزایش قیمت تاثیرگذار دانست و گفت: کاهش جوجه ریزی 45 روز تا 2 ماه قبل هم اکنون باعث افزایش قیمت شده است.
وی گفت: با توجه به تجربه سال های گذشته مهرماه تقاضای گوشت مرغ کاهش می یابد بنابراین پیش بینی می کنیم قیمت گوشت مرغ طی هفته های آینده 500 تومان تا 700 تومان کم شود.
آذری رئیس اتحادیه مرغ داران استان قیمت کنونی گوشت مرغ را مناسب دانست وگفت: هم اکنون مرغ زنده به قیمت 4 هزار و 500 تومان تا 4 هزار و 700 تومان عرضه می شود.
آذری اضافه کرد: با توجه به بالا بودن هزینه تمام شده تولید مرغ  ، زمانی که قیمت مرغ زنده از این میزان کمتر می شود، تولیدکنندگان ضرر می کنند.
وی نیزکاهش عرضه و افزایش تقاضا را عامل اصلی نوسانات اخیر در بازار مرغ عنوان کردو گفت: وقفه کوتاه در جوجه ریزی بعد از ایام ماه رمضان باعث شده هم اکنون مرغ آماده کشتار به میزان نیاز و تقاضای مصرف کننده وجود نداشته باشد.
آذری خاطرنشان کرد: در طول سال قیمت مرغ به حدی پایین می آید که مرغداران متحمل ضرر و زیان فراوانی می شوند.
انتهای پیام/
 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک