چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۴۰۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۳/۰۳ - ساعت ۸:۴۷
مدیرکل استاندارد خراسان شمالی:

دستگاههای بازی شهربازی بجنورد پلمپ شد

مدیرکل استاندارد خراسان شمالی گفت: در راستای اهمیت استاندارد سازی تجهیزات شهربازی و پیرو بازرسی های صورت گرفته تعداد 15 وسیله بازی به دلیل عدم اخذ تاییدیه استاندارد در شهربازي بجنورد از چرخه استفاده خارج شد.
دستگاههای بازی شهربازی بجنورد پلمپ شد,پلمپ شهربازی بجنورد+ استاندارد
به گزارش گروه دریافت خبر اترک نیوز، فهیمه مهمان نواز مدیر کل استاندارد خراسان شمالی با اعلام این خبر افزود: در راستاي وظايف نظارتي و کنترلي اداره کل استاندارد و به منظور حفظ حقوق شهروندان با هدف جلوگيري از بروز سوانح و حوادث احتمالي از ادامه فعالیت وسیله های بازی غیر استاندارد جلوگيري به عمل آمده است.
 وی با اشاره به اینکه طی بازرسی های گذشته موارد عدم تطابق با استانداردهای ملی اجباری همراه با جزئیات موارد نقص جهت اصلاح به راهبران شهربازی ها و مسئولین ذیربط اعلام شده است افزود: این دستگاهها به علت عدم رفع نواقص ، پایان مهلت های قانونی و عدم توجه راهبر به اخطارهای داده شده پلمپ شده است و تا زمان اخذ تاییدیه استاندارد از دسترس عموم خارج می باشند.
 مدیر کل استاندارد خراسان شمالی درمورد استاندارد سازی وسایل بازی در شهربازی ها گفت: پس از دریافت درخواست راهبر، مالک و یا شهرداری ذیربط نام کاربری توسط اداره کل استاندارد در سامانه مراکز تفریحی تعریف می شود و متقاضی می تواند از طریق سامانه مراحل انجام بازرسی را درخواست و پیگیری نماید.
 مهمان نواز در ادامه گفت: شرکت های بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد با توجه به درخواست ثبت شده راهبران شهرها و پارک های بازی در سامانه از وسایل بازرسی بعمل می آورند و در صورت انطباق با استانداردهای مربوطه گواهینامه استاندارد صادر می کند.
انتهای پیام/
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک