جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۳۶۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ساعت ۱۵:۲۳
مدیر کل مدیریت بحران استانداری :

وام های کشاورزان خسارت دیده خراسان شمالی استمهال می شود

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت:خشکسالی سنوات اخیر در استان موجب شده تا کشاورزان،تولید کنندگان و دامداران توان بازپرداخت تسهیلات بانکی خود را نداشته باشند لذا در راستای اجرای بند (د) تبصره ۱۱ ماده واحده قانون بودجه ۹۳ کشور وام های آنها استمهال می شود.
وام های کشاورزان خسارت دیده خراسان شمالی استمهال می شود,وام کشاورزان + خشکسالی+ استمهال وام
به گزارش گروه دریافت خبر اترک نیوز، حسین عظیمی با بیان این خبر اظهار داشت:قانونگذار پیش بینی کرده که از محل بند (د) تبصره 11 جهت استمهال وام های بانکی تولیدکنندگان و کشاورزان فضایی فراهم شود که تا سه سال این وام ها استمهال شود و سود آن را نیز دولت تضمین خواهد کرد.
وی ادامه داد:تاکنون جلسات متعددی با جهاد کشاورزی، فرمانداریها و بانک های عامل برگزار شده که طی آن موظفند بدهکاران خود را به کارگروه شهرستانها معرفی و مبلغ سود ناشی از این استمهال را هم به تفکیک نفر و هم رقم و ریال استخراج کنند.
عظیمی در ادامه توضیح داد:پس از این استخراج از طریق مدیریت ستاد بحران به بانک مرکزی ارایه شده تا تامین اعتبار شده و در اختیار ما قرار گیرد.
وی تاکید کرد: بدهکاران باید به همراه ضامن خود جهت تشکیل پرونده به بانک مراجعه کرده تا بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.
عظیمی خاطرنشان کرد:مقرر شده جهادکشاورزی استان به عنوان دبیر کارگروه های شهرستانی نسبت به اطلاع رسانی از طریق صدا وسیما به صورت مکرر اقدام کند.
وی ادامه داد:مسئولیت عدم اعلام اسامی مشمولین موضوع قانون از سوی بانکها بر عهده بانکها بوده ودر صورت عدم اقدام به موقع تبعات قانونی آن به عهده مدیران بانکها خواهد بود.
انتهای پیام/
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک