جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۳۱۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۷/۳۰ - ساعت ۱۲:۸

افزایش ۵۰ درصدی میزان بارش ها در خراسان شمالی/کاهش محسوس دمای هوا

با تداوم بارندگی های در روزهای اخیر، میزان بارش ها در مهرماه سال جاری در خراسان شمالی در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته50 درصد افزایش داشته است .
افزایش 50 درصدی میزان بارش ها در خراسان شمالی/کاهش محسوس دمای هوا,بارندگی + کاهش دما + خشکسالی
معاون اداره کل هواشناسی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار اترک نیوز با بیان این مطلب افزود: همچنین بارندگی ها در استان نسبت به دوره آماری بلند مدت 48 درصد افزایش را نشان می دهد.
به گفته نادر نصرتی بارش هایی که از شب گذشته در استان شروع شده است تا بعد از ظهر امروز نیز ادامه دارد و تاکنون بیشترین بارندگی ها از از ایستگاه فرودگاه بجنورد با 6.2 میلی متر گزارش شده است.
وی اضافه کرد: انتظار داریم سامانه بارشی حاکم در استان که سبب نزولات جوی خوبی در تمام مناطق استان شده است بتدریج از بعد از ظهر امروز از استان خارج می شود.
نصرتی اظهار کرد: با خروج این سامانه بارشی و کاهش ابرناکی هوای استان،فرداصبح شاهد کاهش محسوس دما تا 7 درجه سانتی گراد خواهیم بود بطوری که در برخی مناطق دمای هوا به زیر صفر نیز می رسد.
وی خاطرنشان کرد: دمای هوا امروز در بجنورد،مرکز خراسان شمالی به 14 درجه بالای صفر خواهد رسید که نسبت به روز گذشته 7 درجه سردتر می شود.
به گزارش اترک نیوز استان خراسان شمالی جزو استان هایی بوده که طی سال های اخیردچار خشکسالی بوده است اما با توجه به بارندگی های مهرماه امسال پیش بینی می شود شرایط استان نسبت به سال گذشته بهتر شود.
انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک