چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۳۵۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ساعت ۹:۳۱
برای تامین بازار مصرف نوروز ۹۴ صورت می گیرد؛

۴۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی در واحدهای مرغداری خراسان شمالی

مدیر عامل اتحادیه مرغداران خراسان شمالی گفت: واحدهای مرغداری استان برای تامین مرغ مصرفی استان در ایام نوروز 94 به طور میانگین 400 هزار قطعه جوجه ریزی انجام خواهند داد.
400 هزار قطعه جوجه ریزی در واحدهای مرغداری خراسان شمالی,گوشت مرغ + جوجه ریزی+ شب عید + اترک نیوز
علی اصغر عباسپور، مدیر عامل اتحادیه مرغداران خراسان شمالی در پاسخ به این سوال خبرنگار اقتصادی اترک نیوز که شایعه شده است که واحدهای مرغداری استان برای نوروز 94 جوجه ریزی نخواهند داشت، اظهار کرد: مرغداران استان برای تامین مرغ مصرفی نوروز 94 از 15 روز قبل اقدام به جوجه ریزی کردند که متاسفانه در همان ابتدای اجرای برنامه، قیمت هر قطعه جوجه به یک هزار و 850 تومان رسید.
به گفته عباسپور، در همان ابتدای آغاز جوجه ریزی در این دوره، شماری از واحدهای مرغداری استان به دلیل قیمت بالای هر قطعه جوجه از جوجه ریزی خودداری کردند و شماری دیگر به انجام جوجه ریزی پرداختند.
وی افزود: طی روزهای اخیر قیمت هر قطعه جوجه تا 400 تومان کاهش یافت که در همین راستا، مرغدارانی که از جوجه ریزی انصراف داده بودند نسبت به انجام جوجه ریزی ورود کرده اند.
وی اعلام کرد: ظرفیت جوجه ریزی تمامی این واحدهای مرغداری استان که برای این امر اقدام کرده اند به طور میانگین 400 هزار قطعه است.
مدیرعامل اتحادیه مرغداران استان خاطر نشان کرد: قیمت مرغ گرم تولیدی این واحدها برای نوروز 94 متاثر از شرایط عرضه و تقاضای بازار مصرف خواهد بود.
وی در خاتمه تصریح کرد: متاسفانه در سال جاری، مرغداری های استان به دلیل قیمت بالای نهاده ها و نرخ پایین مرغ عرضه شده به بازار بسیار ضرر کردند و بدهکار شدند.
عباسپور ابراز امیدوار کرد: این دوره از جوجه ریزی، بتواند جبران کننده بخشی از ضررهای مالی مرغداران استان باشد.
انتهای پیام/ق
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک