سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۳۱۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۸/۰۳ - ساعت ۱۰:۱۰
مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بجنورد:

مردم نگران اموات خود نباشند/تخریب قبور معصوم زاده شایعه است

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بجنورد با تکذیب تخریب قبور واقع درصحن امازاده سلطان سید عباس (ع) بجنورد گفت: هیچ گونه تخریب قبوری در این محل صورت نمی گیرد و مردم نگران نباشند.
مردم نگران اموات خود نباشند/تخریب قبور معصوم زاده شایعه است,معصوم زاده بجنورد+ تخریب قبور+ شبستان + اترک نیوز
 حجت الاسلام عظیم آسوده در گفتگو با خبرنگار اترک نیوز افزود: شایعاتی در بین مردم مبنی بر تخریب قبور در این محل رواج یافته که کلا بی اساس است. 
وی تاکید کرد: اگر بر فرض محال چنین اتفاقی در این محل به وقوع می پیوست قطعا با شکایت و اعتراض های مردمی و خانواده کسانی که در این امازاده دفن هستند مواجه می شد. 
حجت الاسلام آسوده با تاکید بر اینکه تخریب قبور شرعا حرام است، اظهار داشت: حتی در موارد خاصی که مجبور به تعویض سنگ قبر ها می شویم این کار با رضایت صاحبان اموات انجام می شود. 
وی اضافه کرد: در طرح جامع امامزاده سلطان سید عباس (ع) طرح‌های مختلفی که مورد تایید مشاورین حرم امام رضا (ع)است در نظر گرفته شده است. 
وی با اشاره به اینکه توسعه صحن این امامزاده در حال اجراست، ادامه داد: بر اساس این طرح که به صورت بخشی از حرم مطهر امام رضا (ع) اجرا خواهد شد، بالا صحن و پایین قبرستان خواهد بود. 
وی در پایان با تاکیدبر اینکه هیچ‌گونه برنامه تخریب قبور در این صحن مطرح نیست و صرفاً شبستان امامزاده گسترش می‌یابد از رسانه ها خواست تا ضمن تهیه اخبار و گزارشاتی در راستای شفاف سازی اقدامات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و همچنین رفع شبهات مردم تلاش کنند.
 انتهای پیام/
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک