جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۳۱۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۷/۳۰ - ساعت ۰:۳۵
هفته دوم لیگ دسته دو فوتبال کشور/

برد شیرین گرند خراسان شمالی مقابل الوند همدان

عصر امروز تیم لیک دسته دومی گرند خراسان در ورزشگاه تختی بجنورد میزبان الوند همدان بود و توانست نتیجه این بازی را به نفع خود به پایان برساند.
برد شیرین گرند خراسان شمالی مقابل الوند همدان,گرند خراسان + لیگ دسته دو+ برد
به گزارش اترک نیوز، دو تیم گرند خراسان شمالی و الوند همدان در هفته سوم لیگ دسته دو در قالب یک دیدار تدارکاتی از ساعت 14:30 دقیقه امروز در زمین چمن تختی بجنورد مقابل یکدیگر صف آرایی کردند و گرند خراسان با نتیجه 2 بر یک پیروز این رقابت شد.
این مسابقه نخستین بازی خانگی گرند خراسان شمالی بود و طبق برنامه دومین مسابقه خانگی این تیم هفته آینده در همین ورزشگاه برگزار می شود. 
گردونه رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور با مشخص شدن تیم‌های منحل شده از این هفته داغ‌تر می‌شود تا در یک مصاف سالم مرحله نخست این مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار شود.
بنا بر تصمیم سازمان لیگ فوتبال ایران، لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران با حضور 40 تیم برگزار می‌شود و تیم‌های حاضر در چهار گروه 10 تیمی تقسیم‌بندی شدند تا در مرحله نخست به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با یکدیگر مصاف کنند.
 با توجه به شرایط مالی بسیار سخت در سطح ورزش حرفه‌ای کشور و عدم تمایل بخش‌های خصوصی به سرمایه‌گذاری در بخش ورزش در دو هفته ابتدایی این رقابت‌ها، چهار تیم با عدم تحویل مدارک لازم به سازمان لیگ رنگ انحلال به خود گرفتند.
 گرند بجنورد امسال در گروه چهار این رقابت‌ها از ابتدا با هشت تیم شهدای جویبار، شهرداری زنجان، الوند همدان، شهرداری دزفول، سپیدرود رشت، هف سمنان، خونه به خونه مازندران، بهمن شیراز هم‌گروه شده است. 
در این گروه تیم گهر دورود از سوی سازمان لیگ  از ادامه مسابقات حذف و از جدول 10 تیمی این گروه کنار گذاشته شد.
 نماینده فوتبال خراسان شمالی به لحاظ اینکه در سال‌های گذشته در هیچ لیگی حضور نداشته است واین اولین سال حضور نمانیده خراسان شمالی در لیگ دسته دو است برای بیشتر تیم‌های حاضر گروه ناشناخته است.
 بازی گرند خراسان  در هفته نخست به دلیل عدم حضور نماینده فوتبال لرستان معوقه اعلام شد و در هفته بعد با سفر به جویبار برابر تیم شهدای این شهر با حساب دو بر صفر مغلوب شد تا یکی از تیم‌های قعرنشین جدول لقب بگیرد. 
از طرف دیگر الوندی‌ها برای باقی ماندن در کورس صعود در جمع مدعیان در این بازی بدنبال کسب 3امتیاز هستند تا بتوانند با آرامش بیشتری در هفته آتی برای صعود از گروه تلاش بیشتری را در دستور کار داشته باشند.
الوندی‌ها بدون بازیکن محروم و مصدوم عازم بجنورد شدند تا با روحیه بهتری نسبت به میزبان بجنوردی خود به میدان بروند.
 تا پایان هفته دوم مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران و در گروه چهارم این رقابت‌ها، تیم الوند همدان با کسب دو امتیاز در رده پنجم قرار گرفته است.
همچنین از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای قضاوت مسابقه بین گرند خراسان و الوند همدان سید ابوالفضل حسینی ( داور وسط)، میلاد قاسمی و مهدی مسعودی (کمک داور) و کیوان علی‌محمدی (داور چهارم) همگی از استان گلستان انتخاب شده‌اند.
 در چارچوب هفته سوم این رقابت‌ها، الوندی‌ها سفری هزار و 200 کیلومتری به بجنورد داشتند تا در ورزشگاه تختی به مصاف نماینده خراسان‌شمالی تیم گرند بجنورد بروند.
 انتهای پیام/
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
آشنا | 1393/07/30
0
0
تبریک می گم کاش یکم بیشتر به فکر تیم استانومن باشیم.این بچه ها امروز فقط احتیاج به حمایت دارند.
نام :
ایمیل
نظر
قلی | 1393/07/30
0
0
کسی از مسئولان هم امروز در ورزشگاه بود؟!
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک