چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ساعت ۰:۵

برگی از وصیت‌نامه شهید حسین محمودی

حسین محمودی در شیروان به دنیا آمد و در بیست و چهارم دی‌ماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ با سمت فرمانده گردان به شهادت رسید.
برگی از وصیت‌نامه شهید حسین محمودی,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، در بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهید حسین محمودی آمده است: خدایا خالقا پروردگارا ! عشق به تو، به لقای تو از تمامی زوایای بدنم یکایک اعضا و جوارح و از اعماق قلبم سرچشمه می‌گیرد، عشق سوزان که مرا به راستی سوزانیده و بی‌تاب کرده است.

عروج، عروجی شگرف و شگفت‌انگیز به سوی تو، عروجی ملائکه‌وار است. خدایا ! تو خود شاهد باش ، فقط تو را گواه و شاهد می‌گیرم زیرا تنها تو ناظری و تو حقیقت را می‌دانی و چه شب‌ها و چه روزها در تصور این عروج این سیرالله این شهادت فی سبیل الله ... بودم . چه مدت‌های مدیدی را به تفکر پیرامون آن گذراندم و عاقبت آن را با تمامی وجودم برگزیدم تو شاهدی این را با شناخت کافی برگزیدم و به آن افتخار می‌کنم.
و ارزش این نعمت خدادای که خداوند به ما عطا فرموده، رهبری امام خمینی را بدانید و شکرگزار خداوند متعال باشید و از رهنمودهای ایشان استفاده کنید که راه ثواب به درستی همین است و انقلاب را یاری کنید.
انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک