چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۸۰۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ساعت ۱۵:۳۳
امام جمعه آشخانه گفت:

تأثیر رسانه بر افکار از موشک بیشتر است

امام‌جمعه اشخانه گفت: باید بدانیم که تأثیر رسانه بر افکار عمومی از تأثیر موشک مهم‌تر است؛ زیرا امروز جنگ روایت‌ها و تفکرها را و اندیشه‌هاست بدین جهت نقش معلم در منطق صحیح فکر و اندیشه بسیار مهم است.
تأثیر رسانه بر افکار از موشک بیشتر است,

به گزارش خبرنگار عصر اترک از مانه و سملقان حجت‌السلام و‌المسلمین محمدجواد شریعتی نژاد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته به مناسبت روز شوراها هدف از تأسیس شورا در جمهوری اسلامی مدیریت شهر و روستا برای خدمت‌رسانی به مردم دانست و گفت: اعضاء شورا در پاره‌ای از موارد از حق و نفع شخصی عبور کنند تا منافع و حقوق مردم بهتر به دستشان برسد.

 

 وی در ادامه نقش کارگران در تحقق شعار سال را بسیار مؤثری دانست و افزود: به‌شرط اینکه کارفرمایان حق کارگر را عرقش خشک نشده با مزایای حقوق کار به آنان پرداخت کنند و طبق ضوابط نگذارند که حقوقشان ضایع شود. 

 به مناسبت روز معلم گفت: ضمن اینکه باید بدانیم که کار تعلیم‌وتعلم بسیار کار سخت و دشواری است؛ زیرا تربیت انسان کار سختی است؛ اما اگر فردی را بااخلاق و شناخت معارف دین و عقاید اسلام آشنا کنیم بسیار لذت‌بخش و ثواب فراوانی دارد.

 

 امام‌جمعه آشخانه ادامه داد: اگر با کلام و عمل معلم، کسی مسیر انحراف از دین را انتخاب کند باید دوبرابر عقاب شوم و با بدترین حالت باید در محضر خداوند پاسخگو باشم که عاقبت عذاب دردناک است.

 

 وی تصریح کرد: معلم باید امانت‌دار خوب تفکر و اندیشه شاگردانش باشد؛ زیرا با تبیین خوب مباحث اخلاقی و اجتماعی و روان‌شناختی می‌شود انسان را خوب تربیت کرد.

 

 

وی با اشاره به عملیات وعده صادق تصریح کرد: هر کسی از پیش خودش تحلیلی می‌کند؛ اما امام مسلمین مقام معظم رهبری فرمودند مسئله اصلاً تعداد موشک‌های به زمین نشسته نیست مسئله قدرت و جسارت و شهامتی است که در دل ملت‌ها جوانه زد مسئله شکست هیمنه اسرائیل جنایت‌کار است مسئله تشجیع و قوت قلب ملت‌های مسلمان است که اسیر حکام بی‌لیاقتی هستند. 

 

 وی تصریح کرد: باید بدانیم که تأثیر رسانه بر افکار عمومی از تأثیر موشک مهم‌تر است؛ زیرا امروز جنگ روایت‌ها و تفکرها و اندیشه‌هاست بدین جهت نقش معلم در منطق صحیح فکر و اندیشه بسیار مهم است. 

 

 

 وی در ادامه گفت: از نیروی انتظامی به‌خاطر طرح نور به دفاع از حجاب و عفت زنان جامعه انقلابی و مبارزه با پدیده شوم بدحجابی و بی‌عفتی که ترفند توطئه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی و انقلابی به راه انداخته‌اند تقدیر و تشکر می‌کنیم و از آن عزیزان در خط مقدم جبهه جنگ حریم خانواده حمایت می‌کنیم. 

 انتهای خبر/ص

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک