سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ساعت ۱۳:۱۵
 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی:

۱۰۰۰۰ شمارگر هوشمند برق در خراسان‌شمالی نصب شد

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در نخستین نشست مدیران این شرکت از نصب بیش از ۱۰ هزار دستگاه کنتور برق هوشمند استان در سال گذشته خبر داد.
۱۰۰۰۰ شمارگر هوشمند برق در خراسان‌شمالی نصب شد,

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، حسن چاهی با بیان این که یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت در سالی که گذشت نصب کنتور های هوشمند برای مشترکان بود، گفت: خوشبختانه باتوجه‌به برنامه‌ریزی که برای مدیریت مصرف و هم چنین افزایش میزان رضایت مشترکان در استان صورت گرفت اجرا و نصب کنتورهای هوشمند بود که در همین راستا بیش از ۱۰ هزار کنتور برق برای مشترکان نصب شد.

  چاهی با بیان این که در سال جاری نیز باهدف مدیریت مصرف این هدف با جدیت دنبال می‌شود، افزود: باتوجه‌به این که کنترل مصرف برق در ساختمان‌های اداری استان، برای پایداری شبکه برق استان بسیار حائز اهمیت بود، بیش از ۹۳ درصد از کنتورهای آن‌ها به هوشمند تبدیل شد تا از راه دورپایش و مدیریت شود.

 وی هم چنین با بیان این که به‌منظور رصد مصرف کنتورهای واحدهای تولیدی و صنعتی بالغ بر ۶۹ درصد کنتور های آنان هوشمند شده است، تأکید کرد: هم چنین علاوه‌برآن ۲۸ درصد کنتورهای مشترکین خانگی پر مصرف و تمامی کنتورهای مشترکین تجاری پر مصرف نیز هوشمند شده است.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در پایان با بیان این که یکی از اولویت‌های این شرکت نصب و پیاده‌سازی دستگاه‌های هوشمند و فرمان‌پذیر شبکه برق در استان است، تأکید کرد: باتوجه‌به این که به سمت ورود جبهه گرمای زودرس به استان خواهیم رفت و هم چنین پیش‌بینی افزایش مصرف برق در کل کشور نسبت به سال گذشته، از همه مشترکانی که این شرکت را در تأمین برق مستمر و پایدار یازی می‌کنند، قدردانی می‌کنیم.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک