چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ساعت ۹:۴
فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد:

بازاریاب مواد محترقه با ۵۰۰۰ عدد ترقه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از دستگیری فروشنده مواد محترقه با بیش از ۵۰۰۰ عدد انواع ترقه توسط مأموران کلانتری ۱۴ بجنورد خبر داد.
بازاریاب مواد محترقه با ۵۰۰۰ عدد ترقه دستگیر شد,

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراترک به نقل از خبرگزاری پلیس، محمد گل‌محمدزاده اظهار داشت: در پی کسب اطلاعات توسط مأموران کلانتری ۱۴ مبنی بر فروش مواد محترقه به وسیله خودرو در سطح شهر موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی این شخص وی را در حال فروش مواد محترقه به یکی از مغازه‌ها دستگیر شده و پس از بازرسی خودرو بیش از ۵۰۰۰ عدد انواع مواد محترقه از این شخص کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه خودروی متهم توقیف شده و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد خاطر نشان کرد: با عنایت به نزدیک بودن چهارشنبه آخر سال و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه برای شهروندان از هم استانی‌های عزیز می‌خواهیم بر رفتارهای پر خطر جوانان و نوجوانان خود نظارت بیشتری داشته باشند و در صورت کسب اطلاعات در خصوص فروش مواد محترقه بلافاصله مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای خبر/دهقانی
 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک