چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۸۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۰۷ - ساعت ۸:۱۹
فرمانده انتظامی مانه و سملقان خبر داد:

کشف ۴۸ راس دام سرقتی در خراسان شمالی

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از کشف ۴۸ راس دام سرقتی به ارزش هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و دستگیری سارق خبر داد.
کشف ۴۸ راس دام سرقتی در خراسان شمالی,

به گزارش عصر‌اترک به نقل از ایسنا، مهدی مهران فر، فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان اظهار کرد: در پی اعلام سرقتی تعداد زیادی دام سبک از یک دامداری در حوالی شهر آشخانه، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه ماموران با تلاش بی وقفه خود موفق شدند محل نگهداری دام های مسروقه را شناسایی کنند، افزود: در این رابطه یک نفر سارق دستگیر و ۴۸ راس دام سبک مسروقه نیز کشف شد.

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: ارزش این تعداد دام کشف شده هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده که در نتیجه با هماهنگی های بعمل آمده به مالباخته تحویل داده شد.

 

زن سارق به ۱۶ فقره سرقت در شیروان اعتراف کرد

 

 جانشین انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری یک سارق زن و کشف ۱۶ فقره لوازم خانگی در عملیات ماموران انتظامی پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

 

سرهنگ حسن صالحی گفت: در پی سرقت های مکرر در یک منطقه خاص در سطح شهر با توجه به اقلام و تجهیزات سرقت شده پرونده در دست بررسی پلیس آگاهی قرارگرفت.

 

وی افزود: پس از بررسی ماموران انتظامی مشخص شد که این با توجه به سبک بودن و اقلام گران قیمت می تواند از سوی یک زن به سرقت رفته باشد لذا ماموران با تحقیق و استقاده از ابزار هوشمند و کنترل دوربین های مداربسته در منطقه یک زن سارق را شناسایی و دستگیر نمودند

 

سرهنگ صالحی تصریح کرد: در بازجویی های تخصصی ماموران انتظامی سارق چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و به ۱۶ فقره سرقت لوازم منزل از مجتمع های مسکونی اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

 

جانشین انتظامی شهرستان شیروان در پایان با بیان این که در ارتقای سطح امنیت نیاز به مشارکت همگانی مردم داریم، گفت: شهروندان بایستی به هشدار های پلیس توجه کنند و ساختمان های خود را با وسایل بازدارنده مجهز کنند و در صورت برخورد با هر گونه مورد مشکوک سریعاً با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک