چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ساعت ۱۵:۲۶

تصادفات در خراسان شمالی ۲۲ درصد بیشتر از پارسال

رئیس پلیس راه راهور فراجا گفت: استان خراسان شمالی از استان های با درصد افزایش بالای تصادفات قلمداد می‌شود و شرایط مطلوب نیست.
تصادفات در خراسان شمالی ۲۲ درصد بیشتر از پارسال,

به گزارش عصراترک، به نقل از فارس صبح امروز سردار حسن مومنی، رئیس پلیس راه راهور فراجا در دیدار با استاندار خراسان‌شمالی با اشاره به رصد آمار پنج ماهه تصادفات خراسان‌شمالی اظهارکرد: افزایش ۲۲ درصدی تصادفات را در این پنج ماهه شاهد هستیم به طوری که استان خراسان‌شمالی از استان‌های با درصد افزایش بالای تصادفات قلمداد می‌شود و شرایط مطلوب نیست.

وی گفت: استان خراسان‌شمالی به نسبت سایر استان‌ها ظرفیت‌های مغفول دارد اما تمام دستگاه‌های اجرایی باید پای کار باشند که هدف از این سفر رصد این موضوع است.

رئیس پلیس راه راهور فراجا با بیان اینکه زیرساخت‌های راه در این استان شرایط مطلوب ندارد، افزود: باید از ظرفیت‌های کشوری هم استفاده شود.

وی ایجاد مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی در استان را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: برای راه‌اندازی این مجتمع‌ها نیاز به استانداردهای لازم نیست چون هدف ما استراحت مسافران بین راه است به طوری که با راه‌اندازی بازارچه‌های محلی هم می‌توان با توقف اندک مسافران این حجم از تصادفات را کاهش داد.

سردار مومنی خاطرنشان کرد: ۲۵ درصد تصادفات در جاده‌ها و ۷۵ درصد فوتی‌ها هم در جاده‌ها رخ می‌دهد که علاوه بر تقویت زیرساخت‌ها باید فرهنگ‌سازی لازم هم انجام شود.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک