چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ساعت ۱۸:۹
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

۲۲۶ قطعه زمین به مشمولین قانون جوانی جمعیت در خراسان شمالی واگذار می شود

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی گفت: ۲۲۶ قطعه زمین به مشمولین قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان خراسان شمالی واگذار خواهد شد.
۲۲۶ قطعه زمین به مشمولین قانون جوانی جمعیت در خراسان شمالی واگذار می شود,خراسان شمالی+بجنورد+قانون جوانی جمعیت+علی میرکریمی

به گزارش عصراترک به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، سیدعلی میرکریمی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: واگذاری زمین به مشمولین طرح جوانی جمعیت استان خراسان شمالی همزمان با فرارسیدن ایام ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع)، در بازه زمانی اول لغایت هفدهم ربیع الاول تحت عنوان پویش پیامبر رحمت(ص)، برنامه ریزی شده است و در استان خراسان شمالی در روز چهارشنبه ۵ مهرماه سال جاری به صورت نمادین و طی مراسمی ۲۲۶ قطعه زمین به مشمولین این طرح واگذار خواهد شد.

وی ادامه داد: تعداد قطعات زمین واگذاری شده ۲۲۶ قطعه خواهد بود که این قطعات در شهرهای جاجرم، گرمه، شوقان، تیتکانلو، صفی آباد، درق و قاضی ساماندهی شده است.

میرکریمی افزود: ۲۲۶ قطعه در شهرستانهای جاجرم ۱۰۲ قطعه، گرمه ۴۸ قطعه، شوقان ۶ قطعه، تیتکانلو ۱۵ قطعه، صفی آباد ۱۰ قطعه، درق ۴۴ قطعه و قاضی ۱ قطعه، زمین دریافت خواهند کرد.  

وی اظهار کرد: تأمین زمین برای سایر مشمولین این طرح در استان خراسان شمالی در حال پیگیری است تا در مراحل بعدی واگذاری به آنان انجام شود.  

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی عنوان کرد: خانواده‌های واجد شرایط  برای ثبت‌نام در طرح مذکور می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman. mrud.ir مراجعه کنند.

وی در پایان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس در همین مراسم چندین قطعه زمین به خانواده‌های معزز ایثارگران نیز تحویل خواهد شد.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک