چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۱۹ - ساعت ۲۰:۳۱
فرماندار بجنورد:

مطالبه جدی از مدیران، مشارکت حداکثری و همراهی در انتخابات پیشرو است

فرماندار بجنورد گفت: در سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار می‌گردد و مطالبه جدی از مدیران است که در مشارکت حداکثری همراهی داشته باشند و یکی از عوامل کمک کننده در مشارکت حداکثری اعتماد سازی در بین مردم و نظام حاکمیت است و این اعتماد سازی با عملگرایی رخ می‌دهد.
مطالبه جدی از مدیران، مشارکت حداکثری و همراهی در انتخابات پیشرو است,خراسان شمالی+بجنورد+محمدباقر باقرپور+انتخابات

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، محمدباقر باقرپور فرماندار بجنورد در جلسه شورای اداری شهرستان بر لزوم مشارکت حداکثر در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری و اطلاع رسانی خدمات دولت تاکید کرد.

وی با اشاره به ایام محرم و برنامه‌های اجرا شده تصریح کرد: جای تقدیر دارد از اجرای برنامه‌های پرشکوه ایام محرم هم متولیان، مسئولین هیات‌ها و همه کسانی که به نوعی در این امر نقش داشته‌اند.

وی با اشاره به انتخابات پیشرو افزود: در سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار می‌گردد و مطالبه جدی از مدیران است که در مشارکت حداکثری همراهی داشته باشند و یکی از عوامل کمک کننده در مشارکت حداکثری اعتماد سازی در بین مردم و نظام حاکمیت است و این اعتماد سازی با عملگرایی رخ می‌دهد.

باقرپور ادامه داد: نتیجه مشارکت حداکثری پشتوانه قوی و مستحکمی برای نظام است و در صورت مشارکت پایین در انتخابات بعد کاری‌های صورت گرفته تحت الشعاع قرار می‌گیرد و همه وظیفه داریم در تبیین اهمیت انتخابات با مردم سخن بگوییم.

فرماندار بجنورد با اشاره به مهت ثبت نام اولیه اینترنتی انتخابات گفت: از امروز شروع ثبت نام به مدت یک هفته از متقاضیان داوطلب در انتخابات به صورت اینترنتی و غیرحضوری است و این مدت زمان غیرقابل تمدید است و محدودیتی هم برای ثبت نام وجود ندارد و لیست و مشخصات ثبت نام شدگان به صورت محرمانه است و صرفا مراکز پنجگانه استعلام، شورای نگهبان و وزارت کشور دسترسی به اسامی ثبت نام کنندگان خواهند داشت.

وی در پایان با اشاره به هفته دولت و لزوم اطلاع رسانی از خدمات صورت گرفته تصریح کرد: در هفته دولت، اقدامات و خدمات انجام شده آشکاری سازی و تبیین سازی گردد و این مهم را می‌طلبد که به صورت مستمر و جدی اقدمات انجام شده شفاف‌سازی گردد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک