دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۸۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۰۵ - ساعت ۱۱:۲۰
مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالی:

۳۰ میلیارد ریال برای گازکشی منازل مددجویان خراسان‌شمالی جذب شد

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالی گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سفر رییس جمهور به این استان برای گازکشی منازل مددجویان زیر پوشش نهادهای حمایتی مصوب و اینک ۳۰ میلیارد ریال آن جذب شد.
۳۰ میلیارد ریال برای گازکشی منازل مددجویان خراسان‌شمالی جذب شد,خراسان شمالی+بجنورد+محمود هاشمی+گازکشی

به گزارش عصراترک به نقل از ایرنا، سید محمود هاشمی اظهار کرد: این میزان اعتبار از محل سفر رییس جمهور برای هزینه گازکشی داخل منازل مددجویان سازمان بهزیستی و اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) اختصاص یافت.

وی افزود: این نهادهای حمایتی از مهرماه سال گذشته فرصت داشتند تا این خانوارها را معرفی کنند و هر مشترک تا سقف ۶ میلیون تومان از این تسهیلات بهره مند می شود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالی تصریح کرد: برای جذب ۷۰ میلیارد اعتبار باقی مانده تا مهرماه سال جاری فرصت داریم بنابراین مددجویان از این فرصت استفاده کنند و به صورت رایگان منازل خود را گازکشی کنند.

بر اساس تفاهم نامه مذکور مددجویان واجد شرایط توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی به شرکت گاز معرفی و در صورت عدم وجود سابقه اشتراک قبلی، انتخاب پیمانکار و انعقاد قرارداد، عملیات اجرایی و لوله کشی داخل منازل انجام خواهد شد.

این تفاهم نامه از مصوبات سفر ریاست جمهور به خراسان شمالی است که بر اساس آن لوله کشی داخلی گاز منازل مددجویان زیر پوشش نهادهای حمایتی مصوب به صورت رایگان انجام می‌شود.

خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون نفری حدود ۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی در حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) دارد.

در مجموع ۱۱۳ هزار نفر زیر پوشش بهزیستی استان قرار دارند که شامل معلولان، سالمندان، زنان خود سرپرست، کودکان و سایر گروه هدف می شود.

۱۹۸ میلیارد تومان اعتبار مسوولیت اجتماعی خراسان‌شمالی

وی در ادامه گفت: ۱۹۸ میلیارد تومان اعتبار از محل بودجه‌های مسوولیت های اجتماعی وزارت نفت در سفر رئیس جمهور به استان مصوب شد و دستگاه ها باید برای جذب این اعتبار تلاش کنند.

هاشمی ادامه داد: آمار دقیقی از میزان جذب اعتبارات از این محل را در اختیار نداریم اما اعتباراتی که از محل وزارت نفت اختصاص می یابد در صورت اجرایی شدن طرح ها ۱۰۰ درصد جذب می شود.

اینک ۱۰۰ درصد خانوارهای شهری و ۹۹.۱ درصد از خانوارهای روستایی خراسان شمالی از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

اکنون ۷۵۲ روستا و ۲۵ شهر استان خراسان شمالی از نعمت گاز برخوردار هستند و سهم گاز طبیعی در تامین سبد انرژی استان بیش از ۸۲ درصد است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک