جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۷۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۴ - ساعت ۱۵:۵۸
سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی:

مردم در حاشیه رودخانه‌های خراسان شمالی اتراق نکنند

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: با توجه به پیش‌بینی بارش‌های رگباری و سیلابی شدن مسیل‌های استان، مردم و گردشگران از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.
مردم در حاشیه رودخانه‌های خراسان شمالی اتراق نکنند,خراسان شمالی+بجنورد+غلامرضا شفیق+سیلاب+سیل+رودخانه

به گزارش بجنا به نقل از ایرنا، غلامرضا شفیق اظهار کرد: با توجه به پیش بینی بارش های رگباری برای امروز و فردا، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه ها در استان دور از انتظار نیست.

وی افزود: سامانه جدید بارشی از دیروز مناطق مختلف استان را تحت تاثیر قرار داده است که سبب وزش باد لحظه ای شدید و رگبار باران و رعد و برق و نیز بارش تگرگ شده است.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: فعالیت این سامانه بارشی تا جمعه بعد از ظهر، بیشتر مناطق استان را تحت تاثیر قرار می دهد.

شفیق افزود: مردم استان در مناطق مختلف از چهارشنبه شب تا صبح جمعه، کاهش دمای هوا را به میزان ۶ تا هشت درجه سانتیگراد به ویژه در گرم ترین ساعت روز تجربه می کنند.

وی با اشاره به حادثه برخورد آذرخش با ۲ چوپان شیروانی در شب گذشته گفت: باتوجه به بارش مداوم در شمال استان بویژه در شهرستان شیروان، ۲ نفر از چوپانان دهستان تکمران بخش سرحد مورد اصابت آذرخش قرار گرفتند که یک نفر در دم فوت کرد و یک نفر به بیمارستان منتقل شد که حال او روبه بهبودی است.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: مردم در زمان رعد وبرق از حضور در اتفاعات خودداری کنند.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت این استان در روستاها سکونت دارند.

انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک