چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۷۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۳ - ساعت ۱۰:۲۴
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی:

همه باید در جنگ اقتصادی و فرهنگی احساس مسئولیت کنیم

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی گفت: همه باید در جنگ اقتصادی و فرهنگی احساس مسئولیت کرده و کارهای بزرگی انجام دهند.
همه باید در جنگ اقتصادی و فرهنگی احساس مسئولیت کنیم,

به گزارش عصراترک از شیروان، مهدی اسلام‌خواه به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر در دیدار با خانواده شهید اسدالله شجاعی با بیان اینکه امیدواریم شهدا شفیع همه ما باشند، گفت: افتخار بزرگی است که در خدمت و محضر خانواده شهدا به خصوص خانواده کار و تولید هستیم تا از این حضور پر برکت انرژی بگیریم.

اسلام خواه افزود: شهدای گرانقدر ما در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی خالصانه از جان و مال خود گذشتند و در این مسیر به شهادت رسیدند و بسترسازی بسیار بزرگی را برای ما انجام دادند. وظیفه و مسئولیت همه ما این است که با نگاه به کارهای بزرگی که آن ها انجام داده اند ما نیز به عنوان حلقه های زنجیر و در کنار هم کارهای بسیار خوبی را انجام دهیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در ادامه تصریح کرد: خانواده شهدا باعث افتخار و مصداق از خودگذشتگی، ایثار و الگوی رفتاری شهدا هستند و با سعه صدر، باورهای قلبی و انجام عمل صالح، سختی های زیادی را تحمل کردند.

فرمانده حوزه بسیج کارمندی و کارگری شهرستان شیروان نیز با گرامیداشت هفته کار و کارگر و بسیج کارگری، یاد و خاطره همه شهدای کارگر به ویژه شهید اسدالله شجاعی را گرامی داشت.

هادی ابراهیمی افزود: دیدار با خانواده شهدا باعث دلگرمی و دلخوشی آنان خواهد شد.

لازم به یادآوری است، خدیجه شجاعی خواهر شهید اسدالله شجاعی از جامعه بسیج کارگری، دو کتاب با عنوان های تبلیغات در جهان معاصر و آمیخته های آموزش، ارتباطات، بازیابی و بهره وری و همچنین خواهرزاده های این شهید، عرشیا صادقیان کتاب نوشداروی زیست‌ محیطی و رؤیا صادقیان کتاب دهکده حیوانات را به رشته تحریر در آورده اند.

در پایان پس از قرائت زندگی نامه و وصیت نامه شهید اسدالله شجاعی توسط مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، لوح سپاس و هدیه تقدیم خواهر این شهید شد.

انتهای پیام/ حسینعلی ظفری

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک