دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۷۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۱ - ساعت ۲۰:۵۲
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

کارگران پیشران جنگ اقتصادی هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه ایران، گفت: کارگران پیشران جنگ اقتصادی هستند و با فعالیت خود می‌توانند کشور را در این جنگ به پیروزی برسانند.
کارگران پیشران جنگ اقتصادی هستند,خراسان شمالی+بجنورد+حجت الاسلام نوری+کارگر

به گزارش عصراترک به نقل از مهر، حجت الاسلام رضا نوری صبح دو شنبه در مراسم روز جهانی کارگر که در پارک موتوری شهرداری بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: گاهی فردی به دنبال کار و فعالیت نیست که در این صورت طبق روایات از چشم خداوند می‌افتد.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه امام علی (ع) به عنوان پیشوای مسلمانان نیز کارگری می‌کرد، گفت: دستان کارگر زحمت کش است و باید بر آن بوسه زد.

وی با تاکید بر اینکه کارگران باید کار خود را ارزشمند بدانند، افزود: هم مسئولان و هم کارگران به درس اخلاق نیاز دارند لذا باید این مسائل از سوی مدیران بخش‌ها جدی گرفته شود.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: وقتی خودرویی می‌خواهد حرکت کند باید تمامی اجزا آن فعال باشند لذا کارگران بسیار اهمیت دارند و بدون آنها کشور رشد نخواهد داشت.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: دشمن می‌خواهد اقتصاد کشور را زمین بزند لذا فرمان جهاد اقتصادی صادر شده است.

وی در پایان گفت: کارگران پیشران جنگ اقتصادی هستند و با فعالیت خود می‌توانند کشور را در این جنگ به پیروزی برسانند لذا کار کارگران علاوه بر اینکه برای خانواده جهاد است، برای کشور نیز جهاد محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک