سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۷۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۰۴ - ساعت ۱۳:۲۰
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان خبر داد:

نجات جان جوان ۱۸ساله شیروانی با انجام احیای قلبی ریوی موفق

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان از احیای قلبی ریوی موفق توسط اورژانس ۱۱۵ این شهرستان خبر داد و گفت: یک جوان ۱۸ساله توسط تکنسین‌های فوریت پزشکی پایگاه اورژانس دو شهری شهید زرهرن از مرگ حتمی نجات یافت.
نجات جان جوان ۱۸ساله شیروانی با انجام احیای قلبی ریوی موفق,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، محمدرضا حیدری، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان اظهار داشت: هفت صبح یکشنبه سوم اردیبهشت‌ماه 1۱۴۰۲ طی تماسی با این پایگاه اورژانس، کاهش سطح هوشیاری پسر جوان ۱۸ساله در روستای باغان اعلام شد.

 

وی با اشاره به اینکه با اعلام این وضعیت تکنسین‌های این پایگاه به‌سرعت به محل اعزام شدند، افزود: متأسفانه این پسر جوان در لحظه رسیدن همکاران اورژانس، فاقد هرگونه علائم حیاتی بود.

 

حیدری گفت: بااین‌وجود تکنسین‌ها پس از مشاهده علائم ایست قلبی، سریعاً عملیات احیای قلبی و ریوی را شروع کرده و تمام مسیر تا اعزام به نزدیک‌ترین مرکز درمانی این اقدام را ادامه دادند.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان با بیان اینکه با این اقدام مؤثر تکنسین‌های پایگاه اورژانس دو شهری شهید زرهرن، خوشبختانه به‌محض رسیدن به بیمارستان و مانیتورینگ بیمار علائم حیاتی بیمار بازگشته بود، ادامه داد: این بیمار جهت ادامه روند درمان به بیمارستان خاتم الانبیاء شیروان تحویل شد و اکنون بیمار تحت درمان و حال عمومی او خوب است.

 

انتهای پیام/ رحمانی

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک