سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۱۲ - ساعت ۱۳:۲۹
معاون خدمات شهری شهردار بجنورد گفت:

سبزه نوروزی بجنوردی‌ها در ۱۰ مکان جمع‌آوری می‌شود

معاون خدمات شهری شهردار بجنورد گفت: سبزه‌های نوروز مرکز خراسان شمالی در ۱۰ مخزن جانمایی شده در مناطق مختلف جمع آوری و در اختیار دامداری‌ها قرار می گیرد.
سبزه نوروزی بجنوردی‌ها در ۱۰ مکان جمع‌آوری می‌شود,خراسان شمالی+بجنورد+شهرداری+سبزه نوروز+مجید شادکام

به گزارش عصر اترک به نقل از ایرنا، مجید شادکام اظهار کرد: این مخازن در بوستان ها و خروجی های شهر قرار داده شده است و از مردم انتظار می رود سبزه های نوروز را در این مخازن قرار دهند و از رهاسازی آن در نهرها و یا در طبیعت به جد خودداری کنند.

وی افزود: سبزه های نوروز مانند کشت هیدروپونیک سبز شده اند و به عنوان مواد غذایی در اختیار دامداران قرار می گیرد از این روز از مردم انتظار می رود در اجرای این طرح همکاری داشته باشند.

معاون خدمات شهری شهردار بجنورد ادامه داد: رها کردن سبزه عید در طبیعت، رودها و جوی های آب به تخریب طبیعت و فضای سبز منجر می شود و از دیگر سو چهره بهاری بوستان ها و مناطق خارج از شهر را نیز نازیبا می کند.

جمع آوری ماهی نوروز

شادکام در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به جمع آوری ماهی نوروز در شهر اظهار کرد: استخرهای بوستان باباامان و بوستان بش قارداش در مرکز استان برای رهاسازی ماهی قرمز نوروزی شهروندان در نظر گرفته شده است.

معاون خدمات شهری شهردار بجنورد گفت: این استخرها، مکان مناسب برای رهاسازی ماهی نورزی است و از مردم انتظار می رود این آبزیان زینتی را در این استخرها رها کنند.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و بجنورد مرکز خراسان شمالی ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک