چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ساعت ۱۷:۲۴

دیدار امام جمعه اسفراین و اعضای شورای تامین شهرستان با فرماندار

به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت ، امام جمعه اسفراین به همراه اعضای شورای تامین با فرماندار اسفراین دیدار و گفت و گو کردند.
دیدار امام جمعه اسفراین و اعضای شورای تامین شهرستان با فرماندار ,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین ؛حجت الاسلام موسوی در این دیدار با تبریک فرا رسیدن هفته دولت، این هفته را فرصتی برای تبیین عملکرد نظام عنوان کرد و گفت: شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگو برای دولتمردان به شمار می‌روند و باید در راستای تبیین خدمات آن‌ها بیش از پیش اطلاع‌رسانی و تبیین انجام داد. 

 

امام جمعه اسفراین ادامه داد: این هفته یادآور سیره شهیدان انقلابی و فرصتی برای تداوم خدمت صادقانه به مردم است. 

 

فرماندار اسفراین نیز در این نشست با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: خون شهیدان موجب تقویت اعتماد به نفس مردم و مسئولان برای تلاش بیشتر جهت توسعه و بالندگی کشور و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی شده است. 

 

وی هفته دولت را فرصتی برای تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و خون شهیدان عنوان کرد و گفت: این هفته ظرفیت‌هایی برای خدمت به نظام و فرصتی برای جهاد تبیین می باشد. 

 

دکتر مسلم نوری عزت و اقتدار امروز ایران را مدیون مشارکت و همراهی مردم با نظام دانست و تصریح کرد: حاصل همراهی و حضور مردم این است که از حکمرانی به حکمروایی رسیده ایم و امروز الگوی حکومت جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگویی جدید در دنیا مطرح می شود . 

 

وی در پایان با برشماری پروژه های هفته دولت از حضور امام جمعه و اعضای شورای تامین شهرستان قدردانی کرد و گفت: همراهی مجموعه ارکان حاکمیت باعث دلگرمی و رفع مشکلات مردم خواهد شد.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک