دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۵۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ساعت ۱۸:۴۷
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

بسیجیان جهادگر در مواقع حساس و بحرانی در کنار مردم بودند

حجت الاسلام رضا نوری گفت: بسیجیان جهادگر در مواقع حساس و بحرانی در کنار مردم بوده اند و در تمامی اقشار جامعه حضور میدانی دارند.
بسیجیان جهادگر در مواقع حساس و بحرانی در کنار مردم بودند,خراسان شمالی+بجنورد+رزمایش+جهادگران فاطمی+حجت الاسلام نوری+نماینده ولی فقیه+

به گزارش عصراترك، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی روز شنبه در رزمایش جهادگران فاطمی خراسان شمالی اظهار داشت: بسیجیان جهادگر در مواقع حساس و بحرانی در کنار مردم بوده اند و در تمامی اقشار جامعه حضور میدانی دارند.

وی افزود: از دیدگاه اسلام بسیج مثل کسی است که انفاق انجام می دهد و در روایات داریم که خداوند ارزش این کار را در روز قیامت هفتصد برابر می کند.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: فردی که کار جهادی می کند باید با نیت خالص، در راه خدا و کمک به مردم گام بردارد و در این مسیر اخلاص داشته باشد.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه جهادگران باید دیگران را با خود همراه کنند، افزود: تربیت با جهاد آمیخته شده است و در این راه ارزشی باید دیگران را نیز سهیم کنیم، چرا که کار بسیجیان فعالیتی جهادی است و جهاد نیز ارزشی مقدس است.

وی در ادامه گفت: شهید سلیمانی نمونه بارز فعالیت جهادی محسوب می شود که در مبارزه با کفر، انقلاب و تحول ایجاد کرد و مردم را در این مسیر به خوبی با خود همراه کرد.

حجت السلام نوری با اشاره به اینکه نگاه تربیتی باید در گروه های جهادی مدنظر قرار گیرد، افزود: تاثیرات فرهنگی گروه های جهادی باید در تمامی منطقه اشاعه پیدا کند و اگر این فعالیت با کمترین هزینه و بیشترین کمک همراه باید نتیجه پرباری برای مردم خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه کار جهادی باید نتیجه مطلوبی برای محرومین داشته باشد، افزود: کسانی که در گروه های جهادی فعالیت می کنند باید برای خدا و رفع مشکلات مردم گام بردارند.

 

انتهای پیام/ عبدالله یزدانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک