چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۴۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ساعت ۹:۴۳
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان شمالی:

حضور ۹۳۳ معلم در اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری در خراسان شمالی/ کرونا، جبران یادگیری دانش‌آموزان مناطق محروم را افزایش داده است

عصمت بدخشان با اشاره به اینکه طرح جبران و تثبیت یادگیری در خراسان شمالی از 19 تیرماه تا سوم شهریور برگزارشد، گفت: در این طرح 755 معلم رسمی و 178 دانشجو معلم با حضور 11 هزار و 723 دانش آموز با سطح عملکرد نیاز به تلاش بیشتر و قابل قبول را آموزش داده اند.
حضور 933 معلم در اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری در خراسان شمالی/ کرونا، جبران یادگیری دانش‌آموزان مناطق محروم را افزایش داده است,

عصمت بدخشان، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری اظهار داشت: در تابستان سال جاری این طرح برای 11 هزار دانش آموز خراسان شمالی اجرایی شد.

وی ادامه داد: لازم به ذکر است که طرح جبران و تثبیت یادگیری در راستای تفاهم نامه سه جانبه وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و سازمان بسیج دانشجویی و با همکاری معلمان مدارس و دانشجو معلمان بسیجی و علاقمند به مرحله اجرا رسید.

این مقام مسئول با بیان اینکه اجرای این طرح در بازه زمانی 19 تیرماه تا سوم شهریور ماه ادامه پیدا کرد، گفت: طرح برای دانش آموزان دوره اول و دوم ابتدایی که دارای سطوح عملکرد تحصیلی نیاز به آموزش و تلاش بیشتر و قابل قبول در درس های فارسی، ریاضی و علوم داشتند، اجرا شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به اهمیت یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در دوره ابتدایی به عنوان پایه ادامه تحصیل دانش‌آموزان افزود: بیماری کرونا و آموزش مجازی نیاز به جبران و تثبیت یادگیری دانش‌آموزان به ویژه در مناطق محروم را افزایش داده است.

بدخشان از شرکت هشت شهرستان و یک منطقه خراسان شمالی در این طرح خبر داد و گفت:  در این طرح 755 معلم رسمی و 178 دانشجو معلم با حضور 11 هزار و 723 دانش آموز با سطح عملکرد نیاز به تلاش بیشتر و قابل قبول را آموزش داده اند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با اجرای اقدامات و فعالیت‌های اثر بخش توسط دست اندرکاران امر، شرایط بهبود، ارتقاء و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بیش از پیش فراهم شود.

 

انتهای پیام./ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک