چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۲۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ساعت ۱۳:۷
جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی در امور اقشار خبر داد:

توزیع ۱۲۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۳۷ میلیارد تومان در خراسان شمالی

عین الله حاتمی با اشاره به اینکه امروز به مناسبت هفته بسیج تعداد 10 هزار بسته معیشتی آماده توزیع بین خانواده های محروم استان شده است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون علاوه بر بسته های امروز 115 هزار بسته نیز توزیع شده است.
توزیع 125 هزار بسته معیشتی به ارزش 37 میلیارد تومان در خراسان شمالی,

عین الله حاتمی، جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی در امور اقشار در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: پیش از ظهر امروز در گام دوم از سومین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه به مناسبت هفته بسیج 10 هزار بسته معیشتی جدید به ارزش چهار میلیارد تومان جهت توزیع در سراسر استان آماده شد.

 

وی با اشاره به اینکه مجموعه بسیج و سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در بحث مبارزه با ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال برنامه ای را تحت عنوان شهید سلیمانی در دستور کار دارد، گفت: بخشی از این طرح جهت حمایت از افرادی است که تست کرونای آنها مثبت و شغلشان جزو مشاغل آسیب دیده از کرونا باشد ، اگر در ایام قرنطینه خانگی دچار مشکل معیشتی باشند، توسط پایگاه های بسیج شناسایی و بخشی از این بسته های معیشتی در قالب این طرح به بیماران کرونایی اهدا می شود.

 

حاتمی اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون 115 هزار بسته معیشتی با ارزش 33 میلیارد تومان در بین خانواده های محروم و آسیب دیده از کرونا توزیع شده است که با اضافه شدن بسته های امروز تعداد بسته ها در مجموع به 125 هزار بسته معیشتی رسید.

 

این مقام مسئول ادامه داد: خانواده هایی که بسته های معیشتی را دریافت می کنند، در گروه خانواده هایی هستند که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی قرار ندارند و در این دوره اولویت با بیماران کرونایی و خانواده هایی که تاکنون بسته ای دریافت نکرده اند، می باشد.

 

انتهای پیام/ رحمانی

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک