چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۲۸۳۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ساعت ۱۴:۱۴
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان شمالی:

مدیران در هفته دفاع مقدس پاسخگوی مطالبات ایثارگران باشند

امیر نجاتی گفت: بنا بر دستور رئیس ستاد دفاع مقدس مقرر شده است که در سطح استان در تمامی ادارات، مدیران روزی دو ساعت را طی هفته دفاع مقدس نسبت به پاسخگویی مطالبات ایثارگران اختصاص دهند.
مدیران در هفته دفاع مقدس پاسخگوی مطالبات ایثارگران باشند,

به گزارش عصراترک، امیر سرتیپ محمد نجاتی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت  چهلمین سال بزرگداشت هفته دفاع مقدس در جمع اصحاب رسانه استان اظهار داشت: دفاع مقدس فرهنگ مقاومت و پایداری را در بین جوانان و توده ملت قهرمان ایران نهادینه کرده است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس با درس مقاومت، در سایه ولایت ولی امر مسلمین، وحدت و همدلی نیروهای مسلح،  شکوفایی در عرصه های علم، فناوری، دانش پژوهی و استقلال فرهنگی، معنویت و سبک زندگی اسلامی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سطح دنیا را به ارمغان آورده است.

امیر نجاتی با بیان اینکه در آستانه چهل سالگی دفاع مقدس قرار داریم، گفت: بنا بر دستورالعمل ابلاغ شده، تعداد 27 برنامه محوری در سطح استان مصوب شده است که همزمان با سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه روز نخست هفته دفاع مقدس به نام اقتدار، ولایت مداری و همبستگی ملی با محوریت نیروهای مسلح و تجلیل از پیشکسوتان نامگذاری شده است، گفت:  در هفته دفاع مقدس پیش رو باتوجه به وضعیت شیوع کرونا و حفظ سلامت و جلوگیری از تجمع رژه نیروهای مسلح برگزار نمی شود و جایگزین آن به صورت همزمان در سراسر کشور یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل می شوند.

وی با عنوان اینکه روز دوم این هفته با عنوان جوانان، سربازان و دانش پژوهی نامگذاری شده است، افزود: همچنین روز سوم با عنوان تولیدملی، آمادگی دفاعی و خودباوری نامگذاری شده است که توجه ویژه به نقش متعهدانه متخصصان در بحث جهش تولید در راستای پیروی از فرمان مقام معظم رهبری  و پدافند غیرعامل و دشمن شناسی در محور این کار است.

امیر نجاتی خاطرنشان کرد: روز چهارم این هفته با عنوان شهیدان، ایثارگرارن و فخر آفرینان، روز پنجم با عنوان معنویت، خانواده و سلامت، روز ششم با عنوان رزمندگان، پیشکسوتان و زنان اسوه صبر و مقاومت، روز هفتم با عنوان بصریت افزایی، دشمن شناسی و استکبار ستیزی  و روز هشتم که روز آخر این هفته است با عنوان با عنوان فرماندهان ، عزت مداران و حماسه آفرینان مطرح شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان یادآور شد: در استان خراسان شمالی برنامه های صداوسیما استان، فراتر از یک هفته است و به مدت 14 روز برنامه ریزی شده است.

وی گفت: نمایشگاه هفته دفاع مقدس با محوریت سپاه پاسداران امسال تعبیه شده است که در روز اول بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری این نمایشگاه در بجنورد افتتاح خواهد شد.

امیر نجاتی ادامه داد: علاوه بر این نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، تجلیل از سربازان و ... از سایر برنامه هایی هستند که برای این هفته پیش بینی شده است.

این مقام مسئول بیان داشت: بنا بر دستور رئیس ستاد دفاع مقدس مقرر شده است که در سطح استان در تمامی ادارات، مدیران روزی دو ساعت را طی هفته دفاع مقدس نسبت به پاسخگویی مطالبات ایثارگران اختصاص دهند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس  استان در انتها گفت: در سطح استان خراسان شمالی دستگاه ها تعداد سه هزار و 200  برنامه را به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس پیشنهاد داده اند که با آغاز این هفته اجرایی شود.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک