چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۲۸۳۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ساعت ۸:۳۷
رییس اتحادیه لبنیات، قصابان و مرغ فروشان بجنورد:

تخم مرغ طی ۷ روز ۴۰۰۰ هزار تومان گران شد

حسین قاسم زاده با اشاره به اینکه قیمت تخم مرغ طی یک هفته هر کیلویی چهار هزار تومان افزایش پیدا کرده است، گفت: هم اکنون تخم مرغ در بازار کیلویی 14 هزار تومان به دست مصرف کننده می رسد.
 تخم مرغ طی 7 روز 4000 هزار تومان گران شد,

حسین قاسم زاده، رییس اتحادیه لبنیات، قصابان و مرغ فروشان بجنورد در گفت و گو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد در رابطه با افزایش قیمت تخم مرغ اظهار داشت: از هفته گذشته تاکنون قیمت تخم مرغ سیر صعودی به خود گرفته است و در حال بالا رفتن است.

وی با اشاره به اینکه قیمت تخم مرغ طی یک هفته کیلویی چهار هزار تومان افزایش پیدا کرده است، گفت: این در حالی است که هم اکنون کیلویی 14 هزار تومان در بازار به دست مصرف کننده می رسد.

قاسم زاده صادرات را یکی از دلایل اصلی این افزایش قیمت ناگهانی خواند و گفت: از شیوع کرونا تاکنون به دلیل ریزش قیمت تخم مرغ که تا کیلویی 6 هزار تومان، هم رسید بسیاری از مرغداری ها به دلیل نداشتن صرفه اقتصادی، اقدام به کشتار مرغ های مادر کردند.

وی یادآور شد: افزایش قیمت نهاده های دامی و کاهش قیمت تخم مرغ در بازار همخوانی نداشت که درسطح کشور واحدهای تولیدی تخم مرغ اقدام به کشتار مرغ های تخم گذار کردند.

رییس اتحادیه لبنیات، قصابان و مرغ فروشان بجنورد گفت: در استان خراسان شمالی در شهرستان شیروان یک واحد تولیدی تخم مرغ مشغول به فعالیت است که به صورت روزانه فقط پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان همان شهرستان است.

وی با بیان این که خراسان شمالی فاقد واحد تولیدی تخم مرغ است، گفت: تخم مرغ مصرفی مردم استان از استان های همجوار به خصوص خراسان رضوی وارد استان می شود.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک