چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۲۸۳۰۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۶/۰۹ - ساعت ۱۰:۵۶
نائب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد:

اولویت آذین شهر با بنرهای رنگی خانه زیبا در ایام محرم سوال برانگیز است/ معاونت خدمات شهری باید پاسخگو باشد

علیرضا باغچقی در رابطه با کم کاری شهرداری در ایام محرم گفت: جایگزینی سیاه پوشی شهر در ایام محرم با بنرهای بزرگ رنگی خانه زیبا در سطح شهر سوال برانگیز است.
اولویت آذین شهر با بنرهای رنگی خانه زیبا در ایام محرم سوال برانگیز است/ معاونت خدمات شهری باید پاسخگو باشد,

علیرضا باغچقی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد، در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه در ایام محرم وظیفه شهرداری آذین شهر و ایجاد شور و شعور حسینی در شهر است، اظهار داشت: همزمانی برگزاری جشنواره خانه زیبا با ایام محرم شبهه برانگیز است .


وی با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله حسین به شیوه هر ساله وجود ندارد، گفت: اما نبود فضاسازی شهری و سیاه پوشی شهر در ایام محرم و به جای آن وجود بیلبوردها با بنرهای رنگی خانه زیبا، سوال برانگیز است.


باغچقی اضافه کرد: همچنین اختصاص 200 میلیون تومان اعتبار از شهرداری بجنورد به این جشنواره آن هم با حضور کاندیداهای احتمالی انتخاباتی این سئوال را ایجاد میکند که چرا این همه هزینه برای برند کردن افراد از جیب مردم  باید انجام شود.


وی یادآور شد: علاوه بر این هزینه 200 میلیون تومان اعتبار برای چنین جشنواره ای سئوال برانگیز است چراکه نسبت به موارد هزینه شده اعتراض وارد است زیرا هزینه هایی که در رابطه با تیزر و طراحی ها ارائه شده که قابل قیاس با قیمت های معمول نیست.


باغچقی خاطرنشان کرد: معاونت خدمات شهری شهرداری بجنورد باید این موارد را پاسخ دهد، شهردار نیز باید پاسخگو باشد اما پایه اصلی این اتفاقات نشات گرفته از خدمات شهری است.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک