سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۲۸۳۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ساعت ۱۰:۴۴
سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان شمالی تاکید کرد:

شتاب برای حل مشکلات روستای گلیان/نگاه مدیران کوتاه مدت نباشد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی بر شتاب برای حل مشکلات روستای گلیان در شهرستان شیروان تاکید کرد.
شتاب برای حل مشکلات روستای گلیان/نگاه مدیران کوتاه مدت نباشد ,

به گزارش پایگاه خبری شیروان محسن محمدی در نشستی با محوریت حل مشکلات روستای گلیان گفت: در حال حاضر درروستای گلیان ۱۰۷ خانوار زندگی می کنند و در آینده ۲۰۰ خانوار دیگر نیز به آنان افزوده می شوند که باید مشکلات آنان هر چه سریع تر حل و فصل شود.

محمدی با اشاره به مشکل آب شرب این منطقه، افزود: آبرسانی با تانکر جوابگوی نیاز مردم این منطقه نیست و باید با همکاری بنیاد مسکن و آبفای شهری تا ۴۸ ساعت آینده عملیات نقشه یابی و مسیریابی برای شبکه انتقال آب تهیه و تجهیزات لازم تا هفته آینده به منطقه اعزام شود.

وی با اعلام اینکه هزینه پیش بینی شده برای انتقال آب حدود ۳ میلیارد تومان می باشد، افزود: بنیاد مسکن، آبفای شهری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی راهکارهای قانونی برای تامین اعتبارات لازم را بررسی و ارائه کند.

محمدی خطاب به مدیران اجرایی حاضر در نشست تاکید کرد: اگر نگاهتان برای حل مشکلات گلیان کوتاه مدت باشد جز هدر رفتن زمان و هزینه نتیجه ای نخواهد داشت.

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک