چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۴۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ساعت ۱۵:۲۵
امام جمعه بخش خبوشان شهرستان فاروج :

وعده رسیدگی به ۱۸ میلیون خانوار ایرانی و جلوگیری از افزایش قیمت ها باید اجرایی شود

امام جمعه بخش خبوشان شهرستان فاروج با بیان اینکه افزایش قیمت حامل های انرژی با هدف جلوگیری از سو استفاده های قاچاق کالای امر قابل قبولی است، گفت: اما وعده رسیدگی به ۱۸ میلیون خانوار و جلوگیری از افزایش قیمت ها باید اجرایی شود.
وعده رسیدگی به ۱۸ میلیون خانوار ایرانی و جلوگیری از افزایش قیمت ها باید اجرایی شود,

به گزارش عصراترک، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا حسن‌زاده امام جمعه بخش خبوشان شهرستان فاروج در خطبه‌های نماز این هفته گفت: موفقیت های دستگاه قضا در برخورد با مفسدین اقتصادی و ایجاد امید در میان عامه مردم به ویژه فعالان عرصه اقتصادی کشور قابل تقدیر است که برای تحقق بهتر مبارزه با فساد، همکاری دستگاه های اجرایی، نهاد های امنیتی و اطلاعاتی با دستگاه قضا باید بیشتر شود.

 

امام جمعه خبوشان با بیان اینکه دولتمردان نباید به راه اندازی سایت شهید علی محمدی فردو و بازگشت به چرخه غنی‌سازی بسنده کنند، ادامه داد: بلکه با عملی کردن اقدامات در بخش های مختلف ، غنی‌سازی تا ۲۰ درصد و استفاده از سانتریفیوژهای نسل جدید را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

 

وی با بیان اینکه افزایش قیمت حامل های انرژی با هدف جلوگیری از سو استفاده های قاچاق کالای امر قابل قبولی است، گفت: اما وعده رسیدگی به ۱۸ میلیون خانوار و جلوگیری از افزایش قیمت ها باید اجرایی شود و مردم حق دارند که ثمرات این صرفه جویی را در زندگی روزمره شان شاهد باشند.

 

انتهای پیام. / شادکام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک